چاپ مطلب چاپ مطلب

اورژانس ۱۱۵ گیلان سه نفر که دچار مسمومیت شده بودند را نجات داد

همای گیلان:رییس عملیات در بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از امدادرسانی و نجات جان سه نفر به دلیل مسمومیت با گاز مونواکسید کربن CO2 در چادر مسافرتی خبر داد.

ˈعلی فیض ثابتˈ فزود : اورژانس ۱۱۵ استان گیلان امروز سه نفر از یک خانواده را که به دلیل روشن کردن گاز پیک نیک در چادر مسافرتی دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شده بودند را نجات داد.

وی از مسافران خواست تا با توجه به بارش باران از شب گذشته در استان گیلان و ادامه آن و کاهش دما برای گرم شدن از روشن کردن گاز پیک نیک در چادرهای مسافرتی و خودروها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه علایم مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شبیه سرماخوردگی است ، خاطر نشان کرد : در صورت علایمی دستجمعی شامل خواب آلودگی بدون زمان و آبریزش بینی، با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته شود.

رییس عملیات در بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان از مسافران که از چادرهای مسافرتی استفاده می کنند، خواست تا مواظب فرزندان خود بویژه در شب باشند./ایرنا

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …