چاپ مطلب چاپ مطلب

برپایی نمایشگاه توانمندی ودستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)  چهار شهرستان شرق گیلان در لاهیجان 

اختصاصی همای گیلان : نمایشگاه ، توانمندی و دستاوردهای  مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان های لاهیجان ، لنگرود ، آستانه و سیاهکل به مدت پنج شب در شهرستان لاهیجان بر پا شد.

SAM_1247

مدیر کمیته امداد لاهیجان در اولین شب این مراسم ضمن تشکر از حاضرین در جلسه وآرزوی  قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گفت : هدف و انگیزه برپایی این نمایشگاه ارائه توانمندی مددجویان و بیان عملکرد کمیته امداد می باشد.

بختیار بازگیر افزود : ۱۵ ماه مبارک رمضان ، میلاد امام حسن مجتبی می باشد این روز به عنوان روز کرامت و یا اکرام نامگذاری شده است در این روز برای اینکه مشخص شود کمک های این افراد در چه جاهای هزینه می شودعملکرد کمیته امداد را به منصه ظهور گذاشته می شود.

 وی با بیان این مطلب که کمیته امداد بسان یک خانواده است گفت:همانطوریکه پدر یک خانواده دغدغه تحصیل ازدواج و اشتغال فرزندان را دارد و به فکر تامین آنها می باشد همین اقدام را کمیته امداد برای افراد تحت پوشش یا مددجوی خود انجام می دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان لاهیجان اذعان کرد : هم اکنون ۱۶ هزار نفر در قالب ۹۳۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان می باشند بازگیر در توضیح کلمه یتیم تصریح کرد : یتیم کسی است که پدر یا مادر و یا هر دو را از دست داده باشد و اما در کمیته امداد به دختران قبل از ازدواج و پسران زیر ۱۸ سال تلقی می گردد که توسط افراد خیر و حامی حمایت می شوند اینها به خاطر دل خود مبادرت به چنین اقدامی می کنند.

وی در خصوص طرح محسنین خاطر نشان کرد : طرح محسنین کسانی هستند که یتیم نیستند یعنی دارای پدر هستند اما داشتن یا نداشتن آن فرقی نمی کند لذا این افراد هم توسط خیرین حمایت    می شود.

SAM_1284

 

SAM_1281

SAM_1262SAM_1260

SAM_1292 SAM_1244   SAM_1267 SAM_1269 SAM_1271 SAM_1273 SAM_1274 SAM_1278   SAM_1288

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …