چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری طرح دست های مهربانی در شهرستان لنگرود

همای گیلان:همزمان با سراسر کشور و به منظور عمل به نیت واقفان خیر اندیش همایش دست های مهربانی در شهرستان لنگرود برگزار شد .

download (1)
به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود این طرح به همت اداره اوقاف و امورخیریه  شهرستان و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش محروم اطاقور به اجرا در آمد .
در این مراسم حجت الاسلام بازدار ریاست اداره اوقاف لنگرود با بیان جایگاه وقف در اسلام و اهمیت آن در رفع نیاز مالی  مستمندان جامعه برخی از آثار و برکات حاصله از این سنت حسنه را برای جمع حاضر تشریح و خاطر نشان نمود بی شک آنچه موجب گردید که امروز اوقاف در این مسیر گام برمی دارد ، نیت واقفیانیست  که با عمل  خیرخواهانه خود در ریشه کنی فقر در جامعه سهیم بوده اند و وظیفه امانتداری از نیات آنان بر عهده اداره اوقاف نهاده شده است .
وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان ۱۵ موقوفه با نیت کمک به مستمندان وجود دارد خاطر نشان داشت : امید است گسترش بیشتر فرهنگ وقف در جامعه خیرات منطقه نیات خیر خود را بسوی وقف سوق داده و در جهت فقر زدایی و رفاه حال مردم اطاقور سهیم باشند .
در ادامه آقای پنجی ریاست اداره کمیته امداد امام خمینه (ره) شهرستان لنگرود نیز از رویکرد جدید اوقاف شهرستان ، از حمایت های بی شائبه اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود در یاری دادن به کمیته امداد قدردانی ویژه به عمل آورد .
در انتهای مراسم نیز به شکل نمادین به تعداد ۱۸ نفر از ایتام مستمند حاضر در جلسه هدایایی اهدا گردید .

download

About سردبیر ارشد

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …