چاپ مطلب چاپ مطلب

تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از زبان شهردار لاهیجان

همای گیلان:رضا کحالی شهردار لاهیجان طی پیامی میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به شهروندان و جوانان ایران تبریک گفت : DSC_0278

متن پیام به شرح زیر است :

 رسول اللّه صلی الله علیه و آله : إنَّ اللّه َ تَعالى یُباهی بِالشّابِّ العابِدِ المَلائِکَهکَ ، یَقولُ : اُنظُروا إلى عَبدی ! تَرَکَ شَهوَتَهُ مِن أجلی

پیامبر صلی الله علیه و آله : خداوند بزرگ ، به جوان عبادت پیشه ، نزد فرشتگان افتخار مى کند ، در حالى که مى فرماید : «بنده ام را بنگرید . براى من ، خواسته هاى نفْس خود را کنار نهاده است» .

جوانی یکی از مهم ترین مقاطع زندگی هر فرد می باشد، زیرا از نیروی جوانی و نعمت سلامتی برخوردار هستند و در اوج غرور و زیبایی جمال قرار دارند، و چه زیباست که جوانان با اخلاقی حسنه و با پایبندی به احکام اسلامی در راه درست گام بردارند.

جوانی نعمتی است که هر فرد باید از آن به درستی استفاده نماید و با تقویت ایمان و تقوای خویش به سوی معبود خویش نماز گزارد تا سعادت دنیا و آخرت را از آن خود نماید.

ولادت جوانه خورشید کربلا، حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به شهروندان و جوانان ایران عزیز اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. باشد که در سایه حق تعالی تمام جوانان رستگار و سعادتمند گردند.

About

Check Also

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی رشت

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی …