چاپ مطلب چاپ مطلب

تجلیل از خبرنگاران شهرستان املش همزمان با روز خبرنگار

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار، تجلیل از خبرنگاران شهرستان املش با حضور امام جمعه ، فرماندار و رئیس اداره ارشاد املش  برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان املش ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : شهید صارمی شغل خود را با خون خود مزین نمود و الگویی برای همه خبرنگاران شد.

روحانی امام جمعه شهرستان املش در خصوص وظیفه خبرنگاری گفت : وظیفه خبرنگاران است تا مسئولین را نقد نمایند. نقد باید مستند و همراه با پیشنهادات باشد که یقینا چنین نقدی سازنده خواهد بود و هرمسئولی که پذیرای چنین نقدی نباشد، مسئولی بی تقوا است.

وی بیان داشت : خبرنگار باید در انجام وظایف خود، شجاع و دلیر باشد و از بیان سخنان واقع نهراسد.

فرماندار شهرستان املش نیز در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار به تمام تلاشگران  این عرصه گفت : نامگذاری ۱۷ مرداد روز شهادت  شهید صارمی و نامیدن این روز به نام روز خبرنگار، نشان از اهمیت شغل خبرنگاران است.

جعفری فرماندار املش اظهار داشت : خبرنگاران و مسئولین در هر شهرستانی یک هدف عمده و اصلی دارند و آن  توسعه و ارتقا شهرستان است. هرکس در این راه گامی مخالف بردارد، دچار لغزش و خطا شده است.

وی بیان داشت : نقد دستگاهها از جمله وظایف مهم شما خبرنگاران است که باید در این راستا اخلاق، تعهد، دوری از هرگونه مسائل حاشیه ای،سیاسی و تخریب صورت پذیرد که یقینا این نقد به نفع مردم و جامعه خواهد بود.

در این مراسم ضمن بیان دردودل خبرنگاران، هدایایی نیز به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران شهرستان املش تقدیم شد.

خبرنگار : فاطمه مشفق

 

 

 

 

DSC052331

 

About سردبیر ارشد

Check Also

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی رشت

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی …