چاپ مطلب چاپ مطلب

توزیع چهار هزار و ۲۰۰ تن اقلام اساسی و پرمصرف سبد خانوارهادر گیلان

همای گیلان:مجید زیرک، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی ۲ نمایشگاه عرضه و فروش کالاهای اساسی و پرمصرف سبد خانوار در آستانه ماه مبارک رمضان در مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: چهار هزار و ۲۰۰ تن اقلام اساسی و پرمصرف سبد خانوارها در آستانه این ماه مبارک در گیلان توزیع می‌شود.

وی عرضه و فروش کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج، شکر، خرما، زولبیا و بامیه، خشکبار، حبوبات و سبزیجات را از جمله اقلام مورد نظر برای عرضه در نمایشگاه ضیافت ماه مبارک رمضان عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه ها با همکاری اتاق اصناف و جهاد کشاورزی از چهار تیر ماه به مدت ۱۰ روز در سالن نمایشگاهی وارش واقع در کمربندی شهید مدرس و نمایشگاه عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی تعاون روستایی واقع در ابتدای جاده لاهیجان برپا می شود.

زیرک از تخفیف کالاها با ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه ها خبر داد و تاکید کرد: با همکاری اصناف فروش های فوق العاده نیز با این میزان تخفیف در فروشگاه های بزرگ سراسر استان برپا می شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به همکاری اصناف در انجام فروش فوق العاده هم زمان با ماه مبارک رمضان، گفت: بیش از ۶۰ واحد صنفی در شهرستان های استان در اجرای فروش فوق العاده با ما همکاری دارند و امیدواریم با همکاری تعاونی های مصرف عرضه اقلام پرمصرف خانوار با دقت و جدیت انجام شود.

وی افزود: هم اکنون یک هزار و ۵۰ تن مرغ منجمد، ۳۵۰ تن گوشت قرمز منجمد، یک هزار و ۷۵۰ تن شکر و یک هزار و ۵۰ تن برنج برای عرضه به شهروندان گیلانی در ایام ماه مبارک رمضان آماده سازی شده است.

زیرک قیمت خرید برنج را از قرار کیلویی دو هزار و ۳۵۰ تومان، مرغ کیلویی پنج هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت منجمد داخلی به قیمت ۱۵ هزار تومان و گوشت منجمد خارجی را ۱۶ هزار تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این اقلام با اندکی افزایش بابت هزینه های حمل و نقل و سود خرده فروشی، با ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف در قیمت مصرف کننده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، اذعان کرد: نمایشگاه های ضیافت ماه مبارک رمضان از چهارم تیر ماه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب پذیرای شهروندان شهر رشت است.

شبستان/

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …