چاپ مطلب چاپ مطلب

جشن بزرگ نیمه شعبان توسط شهرداری و شورای شهر شلمان برگزار شد

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان جشن بزرگ مسلمین جهان ، جشن باشکوهی با حضور پرشور مردم  شهر شلمان  برگزار شد.

 

در این جشن باشکوه عضو شورای شهر شلمان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و همچنین تبریک تولد منجی عالم بشریت گفت : خیلی خوشحالیم که توانستیم در این روز بزرگ با همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر شلمان ، جشن باشکوهی را در شان و منزلت مهدی موعود(عج) برگزار نماییم.

اصغری ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در این جشن بزرگ گفت : به نمایندگی از اعضای شورای شهر و شهردار محترم از حضور شما مردم شریف که گرمی بخش این جشن بزرگ بوده اید قدردانی می نمایم.

7

شهردار شلمان نیز در گفتگویی با خبرنگار همای گیلان ضمن تبریک میلاد پرنور ولی عصر(عج) بر تمام شیعیان جهان  بخصوص مردم شهر شلمان، هدف از برگزاری این جشن باشکوه را  ایجاد سرور و شادی برای مردم معرفی نمود.

حسن زاده اظهار داشت : مسلما با توجه به استقبال پرشوری که از این جشن توسط مردم صورت پذیرفته است یکی از برنامه های مهم شهرداری و شورای شهر برگزاری مستمر چنین جشن هایی در مناسبت های مختلف  خواهد بود.

لازم به ذکر است از برنامه های این جشن باشکوه، اجرای مولودیه خوانی، موسیقی زنده، موسیقی سنتی ، نمایش شعبده بازی و مسابقه بوده است

8 6 3 4 5 2 1

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …