چاپ مطلب چاپ مطلب

جشن فارغ التحصیلی ۲۱۷ نفر از دانشجویان دانشکده پرستاری ومامایی- پیراپزشکی شهرستان لنگرود برگزار شد  

اختصاصی همای گیلان:جشن فارغ التحصیلی ۲۱۷ نفر از دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی- پیراپزشکی شهرستان لنگرود با حضور مسئولین دانشکده، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان، مسئول حراست دانشگاه علوم پزشکی استان ، دانشجویان و خانواده های دانشجویان برگزار شد.

6

در این مراسم دکتر نیکوکار رئیس دانشکده پرستاری ومامایی – پیراپزشکی شهرستان لنگرود ضمن خوش آمد گویی به والدین دانشجویان گفت : خیلی خوشحالم و خدا را سپاسگذارم که باره دیگر این توفیق به من و مجموعه پرتلاش این مجموعه آموزشی اعطا شد که ما امروز شاهد جشن فارغ التحصیلی ۲۱۷ نفر از دانشجویان این دانشکده باشیم.

رئیس دانشکده پرستاری ومامایی – پیراپزشکی شهرستان لنگرود اظهار داشت : این دانشجویان در  دانشکده پرستاری –مامایی در  دو رشته پرستاری و مامایی  و همچنین در دانشکده  پیراپزشکی در رشته های اطاق عمل و هوشبری، رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی  امروز توانسته اند با پشتکار و تلاش این مقطع را با موفقیت پشت سر گذارند.

وی تصریح کرد در سال گذشته با تلاش همه همکارانم توانستیم مجوز رشته زیست بیوتکنولوژی را در مقطع  کارشناسی ارشد اخد نموده و از مهر ۹۲ دانشجو جذب نماییم. این نوید را هم می دهم که مجوز رشته پرستاری سالمندان در مقطع کارشناسی ارشد نیز کسب شده و از مهر ۹۳ نیز در این مقطع دانشجو جذب خواهد شد.

دکتر نیکوکار بیان داشت : تلاش  ما براین است تا بتوانیم  مجوز رشته مامایی نیز در مقطع کارشناسی ارشد  را اخذ نماییم. ما به همه رشته ها فکر می کنیم و تمام تلاش و کوشش ما براین است تا مجموعه ای پویاتر از قبل را برای دانشجویان مهیا سازیم.

رئیس دانشکده پرستاری ومامایی – پیراپزشکی شهرستان لنگرود افزود : ما در آستانه یک طرح بزرگ در نظام سلامت در کشور هستیم. با آغاز به کار طرح نوین سلامت در کشور ، نگاه جامعه به بیمارستانهای دولتی بیشتر خواهد شد و این افتخار ماست که در این روز توانستیم ۲۱۷ نفر از دانشجویان این مجموعه آموزشی را در خط مقدم طرح سلامت وارد کنیم.

وی در پایان سخنانش خطاب به فارغ التحصیلان عزیز گفت : امیدوارم پس از ۴ سال تلاش و کوشش در محیط کاری خود غمخوار بیماران باشید؛ سلامت بیماران در دستان شماست و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

دکتر نیکوکار افزود : دانشگاه ما را هیچگاه فراموش نکنید و در هرکجا و هر موقعیتی که هستید این دانشگاه و مجوعه این دانشگاه را از خاطر مبرید.

در این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به ۲۱۷ نفر از دانشجویان و معرفی دانشجویان برتر در رشته های پرستاری، مامایی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اطاق عمل و هوشبری، قرائت سوگندنامه  این دانشجویان نیز قرائت شد.

2 3 download 7 4

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …