چاپ مطلب چاپ مطلب

جلالی : راه‌اندازی مجهزترین بیمارستان صحرایی گیلان در لاهیجان

هماتی گیلان: میرهادی جلالی در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج جامع پزشکی این شهرستان، با بیان اینکه بیمارستان صحرایی و سیار در دبستان رضوان روستای سطلسر برپا می‌شود، اظهار کرد:این بیمارستان با حضور ۱۰ پزشک متخصص و پزشک عمومی، متخصص بیهوشی برای عمل جراحی سبک در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.139211121057592362018863

وی با بیان اینکه این بیمارستان مجهزترین بیمارستان صحرایی منطقه گیلان است، افزود: این بیمارستان از ۲۰ تا ۲۲ خرداد و از ۲۶ تا ۲۹  خرداد به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت لاهیجان گفت: در این بیمارستان صحرایی تمام خدمات درمانی پیشرفته ارائه می‌شود و حتی اتاق عمل و تجهیزات جراحی پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در این جلسه اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی با همت، تلاش و پیگیری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه لاهیجان، فرمانداری، آموزش و پرورش و مرکز بهداشت لاهیجان، معاونت بهداری و درمان سپاه لاهیجان راه اندازی شده است.

ناصر پورکریمی افزود: تمام خدمات درمانی و دارویی ارائه شده در این بیمارستان صحرایی رایگان است و در واقع برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم از برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دیدگاه فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه خدمات رسانی به مردم محروم است، تصریح کرد: با توجه به محرومیتی که بر دهستان لیل عارض شده است سپاه با تمام توان و بکارگیری تمامی امکانات درصدد رفع این محرومیت در منطقه است./تسنیم

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …