چاپ مطلب چاپ مطلب

حیدر نژاد مسئول اداره گاز لاهیجان شد

همای گیلان:در این مراسم مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان طی سخنانی با قدردانی از زحمات عبداالله ضمیری در زمان تصدی ریاست اداره گاز لاهیجان، رضا حیدری نژاد را به عنوان رئیس جدید این ناحیه معرفی و اظهار امیدواری کرد وی با دقت، سرعت و صداقت در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این اداره گام موثر بردارد.

جمشید ظهیری در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز، تغییرات مدیریتی در سطح این شرکت را ناشی از افزایش فعالیت های واحد بهره برداری دانست و بر همکاری هرچه بیشتر اداره گاز در راستای گازرسانی به مناطق باقیمانده این شهرستان تأکید نمود.

حیدری نژاد از سال ۱۳۷۸ کار خود را در شرکت های تابعه وزارت نفت در اراک آغاز و پس از خدمت در اراک، عسلویه، ماهشهر و تهران، در نهایت در سال ۸۸ از تهران به شرکت گاز استان گیلان انتقال یافت.

رییس روابط عمومی در شرکت پتروشیمی پویش و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، رییس واحدهای بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کیفیت در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، دبیری و عضویت در هیات های اجرایی کنگره ها، کنفرانس ها و همایش های بین المللی صنعت نفت و پترشیمی، رییس اداره گاز شهرستان سیاهکل، عضویت در هیأت نظارات بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سیاهکل از جمله سوابق اجرایی وی می باشد.

حیدری نژاد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت تحول و لیسانس مهندسی محیط زیست، استاد حق التدریس در دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور نیز است.

سابقه کاری وی در طی ۲۲ ماه ریاست اداره گاز شهرستان سیاهکل در ارتقاء جایگاه اداره و پرسنل گاز شهرستان سیاهکل، افزایش چشمگیر مشترکین، توسعه گازرسانی به روستاهها بویژه گازرسانی دیلمان و رضایت مردمی، نقطه قوت مدیریت حیدری نژاد است.

گفتنی است پیش از این مراسم، آقای بشیر جعفری نژاد نیز در محل فرمانداری شهرستان سیاهکل به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان سیاهکل جانشین حیدری نژاد شد.

جعفری نژاد قبل از انتصابش به عنوان سرپرست اداره گاز سیاهکل، مسئول شبکه و انشعاب اداره گاز لاهیجان بوده و سابقه ریاست اداره گاز رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

زبان گویا

 

About

Check Also

شوقی شهردار رشت در جلسه علنی شورا: آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری رشت برای آغاز فصل سرما/

شوقی شهردار رشت در جلسه علنی شورا: آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری رشت …