چاپ مطلب چاپ مطلب

خاوری: ماشین‌آلات راهداری گیلان نیازمند نوسازی است عصرتدبیر: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عمر متوسط ماشین‌آلات راهداری این استان را بیش از ۲۳ سال دانست و گفت: ماشین‌آلات راهداری گیلان نیازمند نوسازی است. به گزارش فارس ، شعبانعلی خاوری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک گیلان با اشاره به ۴۶ مورد اقدام‌های راهداری استان در سال ۹۲ اظهار کرد: سال گذشته خط‌کشی، روکش آسفالت و … توسط اداره راهداری در گیلان انجام شده است. وی ماشین‌آلات راهداری گیلان را فرسوده عنوان کرد و افزود: متوسط عمر ماشین‌آلات راهداری استان بیش از ۲۳ سال است و نیاز به نوسازی دارد. خاوری از رتبه سوم کاهش تصادفات جاده‌ای گیلان در سال ۹۲ خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ۷۵ نقطه حادثه‌خیز گیلان آشکارسازی شده است. مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خواستار اختصاص اعتبارات لازم به منظور برطرف شدن دیگر نقاط حادثه‌خیز در استان شد و تصریح کرد: آشکارسازی و برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز گیلان نیازمند نگاه ملی است. وی با بیان اینکه چهارخطه کردن یک‌هزار و ۸۰۰ متر از محور منجیل ـ رودبار در نوروز امسال انجام شده است، یادآور شد: تلاش می‌شود تمام محور مذکور چهاربانده شود. خاوری به روکش آسفالت ۶۰ کیلومتر از جاده‌های برون‌شهری گیلان در سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: عملیات مذکور با ۹ میلیارد تومان اعتبار انجام شده است. این مسئول گیلان را در زمینه روشنایی جاده‌ها فقیر دانست و اظهار کرد: احیای ماشین‌آلات راهداری، روکش آسفالت و روشنایی معابر از نیازهای اداره راهداری استان در سال جاری است

همای گیلان: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عمر متوسط ماشین‌آلات راهداری این استان را بیش از ۲۳ سال دانست و گفت: ماشین‌آلات راهداری گیلان نیازمند نوسازی است.images

شعبانعلی خاوری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک گیلان با اشاره به ۴۶ مورد اقدام‌های راهداری استان در سال ۹۲ اظهار کرد: سال گذشته خط‌کشی، روکش آسفالت و … توسط اداره راهداری در گیلان انجام شده است.

وی ماشین‌آلات راهداری گیلان را فرسوده عنوان کرد و افزود: متوسط عمر ماشین‌آلات راهداری استان بیش از ۲۳ سال است و نیاز به نوسازی دارد.

خاوری از رتبه سوم کاهش تصادفات جاده‌ای گیلان در سال ۹۲ خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ۷۵ نقطه حادثه‌خیز گیلان آشکارسازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خواستار اختصاص اعتبارات لازم به منظور برطرف شدن دیگر نقاط حادثه‌خیز در استان شد و تصریح کرد: آشکارسازی و برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز گیلان نیازمند نگاه ملی است.

وی با بیان اینکه چهارخطه کردن یک‌هزار و ۸۰۰ متر از محور منجیل ـ رودبار در نوروز امسال انجام شده است، یادآور شد: تلاش می‌شود تمام محور مذکور چهاربانده شود.

خاوری به روکش آسفالت ۶۰ کیلومتر از جاده‌های برون‌شهری گیلان در سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: عملیات مذکور با ۹ میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

این مسئول گیلان را در زمینه روشنایی جاده‌ها فقیر دانست و اظهار کرد: احیای ماشین‌آلات راهداری، روکش آسفالت و روشنایی معابر از نیازهای اداره راهداری استان در سال جاری است./فارس

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …