چاپ مطلب چاپ مطلب

در ایام مبارک فجر ساختمان ساختمان دهیاری روستای ازبرم در شهرستان سیاهکل افتتاح شد

به گزارش همای گیلان  همزمان با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، دهیاری روستای ازبرم در شهرستان سیاهکل افتتاح گردید . 

SAM_9517

 این مراسم با حضور حاجتی فرماندار شهرستان سیاهکل ، محمدیان معاون فرمانداری ،  سهرابی بخشدار مر کزی  اعضای شورا و دهیار این ر وستا و همچنین جمعی از مدیران  شهرستان  برگزار شد.در آئین افتتاح این پروژه بخشدار مر کزی سیاهکل  پیرامون  ساختمان این دهیاری اظهار  داشت :  ساختمان دهیاری ازبرم با زیر بنای ۶۵ متر مربع   ساخته  شده است که برای  افتتاح آن  ۳۰ میلیون ریال هزینه شده است . هادی سهرابی افزود :اعتبار  این پروژه  از سوی استانداری و نیز اهالی محل  تأمین شده است .

 در ادامه  این مراسم فرماندار شهرستان سیاهکل گفت  : بسیار خوشحالم که  شاهد افتتاح  دهیاری روستای ازبر م هستیم . از آنجائیکه ازبرم  روستای پر جمعیتی به حساب می آید داشتن ساختمان دهیاری برای آن از ضروریات بود.

 حاجتی افزود :  امیدوارم افتتاح ساختمان دهیاری ازبرم  انگیزه  خوبی باشد برای  عمران و آبادانی  بیشتر درا ین ر وستا، تا باین وسیله  بتوانیم  مهاجرت  معکوس داشته باشیم .

شایان ذکرا ست: روستای  ازبرم  در ۳ کیلومتری بخش  مرکزی سیاهکل واقع شده است .  این روستا با جمعیت  ۷۴۰ نفر در قالب ۲۴۰ خانوار  از جمله روستاهای پرجمعیت  بخش مرکزی سیاهکل محسوب می شود .

 وجود قلعه  تاریخی کوتل شاه در این روستا  موجب گشته  که هر ساله  مسافران زیادی  از برم را بعنوان  مقصد تفریحی خود انتخاب نمایند .   آریا  منتصر کوهساری ،  علی علی نیا و اسماعیل رجبی  در سمت شورا و بهرام فهیم  بعنوان  دهیار در روستای ازبر م انجام وظیفه می نمایند که یکی از اقدامات خوب ایشان  احداث ساختمان  ۶ سال رها شده  دهیاری بود که در بدو  ورودشان  نسبت به ادامه ساخت آن همت نمودند .     

SAM_9510

SAM_9515

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …