چاپ مطلب چاپ مطلب

در شورای ترافیک شهرستان سیاهکل مصوب شد: تثبیت بستر و روکش آسفالت جاده سیاهکل به دیلمان

اختصاصی همای گیلان: این جلسه که با حضور ندیمی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل، نازک کار مدیر ساخت و توسعه راههای استان گیلان، حیدری فرماندار و اعضای شورای ترافیک برگزار شد فرماندار سیاهکل طی سخنانی کوتاه گفت: با توجه به مشکلات  جاده  مسیر سیاهکل به دیلمان با هماهنگی و اقداماتی که از قبل توسط این فرمانداری  و نماینده مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است جلسه شورا ترافیک برگزار نمودیم تا در جهت تثبیت بستر وروکش آسفالت این محور اقدام نماییم.

SAM_1295

حیدری افزود: قطعاً این اقدام بار ترافیکی را به دنبال خواهد داشت که با هماهنگی پلیس راهور و حضور سربازان همیار پلیس در دو طرف جاده و نصب پرده های باتیتر جاده در حال تعمیر است و از سفر غیر ضروری خودداری شود از ایجاد ترافیک جلوگیری نماییم.

در خواست مدیر ساخت توسعه و راه های استان گیلان ازشورای ترافیک سیاهکل :از تردد ماشین های سنگین در محور سیاهکل به دیلمان درهنگام روکش اسفالت به مدت یک ماه جلوگیری شود

یکی از عوامل تخریب جاده ها، حمل بارهای فراتر از استاندارد می باشد. بطوریکه ماشین ده چرخه حداکثر می توانند تا ۲۶ تن بار حمل نماید اما تا ۴۶ تن هم حمل بار صورت می گیرد.

نازک کار اضافه نمود؛ از آنجائیکه اعتبار نگهداری راه ها، استانی می باشد لذا،در حفظ راه هها با مشکل مواجه هستیم. اما با جو تبلیغاتی منفی که در خصوص این جاده انجام شد، سازمان راهداری اعتبار آن را تقبل نموده است و گرنه اعتبار استانی اصلاً جوابگو نخواهد بود.

 وی افزود: در این اقدام سعی شده است از تکنولوژی استفاده نمائیم بطوریکه قبل از روکش آسفالت اقدام به برداشتن آسفالت قدیمی نموده و اول  جاده را بتنی نمائیم و بعدا آن را آسفالت نمائیم.

مدیر ساخت و توسعه راه های استان گیلان از مدیران اجرایی شهرستان خواست تا از تردد ماشین های سنگین از این محور، به مدت یک ماه جلوگیری کنند و از مسیر های املش و رودبار عبور و مرور صورت گیرد .

نازک کار خاطر نشان کرد : پیرو جلسه ای که با حضور معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی و آقای ندیمی در وزارت راه بر گزار شد، مقرر گردید یازده تن سیمان برای این عملیات اختصاص داده شود .

لذا ضمن اختصاص این مقدار سیمان، با توجه به ساختار منطقه و عدم امکان کارگاه متمرکز از فرماندار می خواهیم بحث ترافیکی با جمیع جهات حل شود.

ندیمی: ضمن حفظ اقتصاد باید مرمت جاده محور سیاهکل به دیلمان هم انجام پذیرد

آنگاه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: هم باید جاده درست شود و هم اقتصاد حفظ شود هر چند ممکن است کندی در زمان حاکم شود.

ندیمی افزود: بستن راه بطور کامل اصلاً امکانپذیر نیست. نیاز به تفاهم نامه بین کارخانه سیمان و راه و شهرسازی است تا تثبیت بستر و روکش آسفالت صورت گیرد.

وی اظهار داشت: شرکتی که صد در صد فعال نیست توجیه اقتصادی ندارد تعطیلی یک ماه هم موجب خواهد شد که بازار کار خودش هم از دست بدهد.

لذا با مدیریت صحیح و آسفالت قطعه قطعه جاده از تعطیلی یک ماهه کارخانه سیمان جلوگیری خواهیم نمود.

SAM_1297 SAM_1300 SAM_1299 SAM_1298 SAM_1307 SAM_1301 SAM_1303 SAM_1302

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

One comment

  1. از زحمات بی شائبه مهندس ابوذر ندیمی در جهت چهار بانده کردن جادهبازکیاگوراب به سیاهکل و همچنین آسفالت و روکش آسفالت سیاهکل و دیلمان که نشان از همت والای ایشان است کمال تشکر و قدردانی را داریم
    همچنین از اطلاع رسانی دقیق و به موقع آقای علیپور در جهت روشن کردن اذهان عمومی جای تقدیر و تشکر را دارد