چاپ مطلب چاپ مطلب

در کمیسیون بودجه و عمران شهری ؛ بودجه ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری لاهیجان در حال بررسی است

همای گیلان:فرشید فقیه شجاعی، رئیس کمیسیون بودجه و عمران شورای اسلامی شهر در گفتگویی ، در خصوص ارائه بودجه سال ۹۴ شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: از طرف شهرداری لاهیجان ۴۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی برای سال ۹۴ به شورای شهر تقدیم شده و درکمیسیون بودجه و عمران شورای اسلامی شهردرحال بررسی است .

وی همچنین از بررسی دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری  لاهیجان  در کمیسیون مذکور خبر داد .

مهندس شجاعی گفت :  این دفترچه که توسط کارگروه کارشناسی تهیه شده، حاوی تعرفه های عوارض محلی، ساخت و ساز، املاک و همچنین بهای خدمات ارائه شده توسط شهرداری می باشد.

وی افزود: تعرفه عوارض شهرداری ها به استناد ماده ۳۰ آیین نامه مالی و بند ۱۶ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا، همه ساله توسط شهرداری به شوراهای اسلامی شهر پیشنهاد و پس از تصویب نهایی شورا، انتشار عمومی خواهد شد.

رئیس کمیسیون بودجه وعمران شهری شورای اسلامی شهر گفت : بررسی تعرفه ی عوارض و بهای خدمات شهرداری یک کار مهم و کارشناسی است و سیاست های بودجه ای شهرداری بر اساس این تعرفه تدوین می شود . وی گفت : اعضای شورا با حساسیت هرچه تمام و رعایت حال شهروندان ، به تطبیق لایحه پیشنهادی شهرداری با قوانین و آیین نامه های مربوطه می پردازند.

وی تأکید کرد : نباید افزایش تعرفه های عوارض و بهای خدمات در سال ۹۴ به گونه ای باشد که شهرداری از این بابت متضرر گردد .

رئیس کمیسیون بودجه و عمران شورای اسلامی شهر در رابطه با آسفالت کوچه ها و معابر لاهیجان گفت : با توجه به شرایط آب و هوایی و نامساعد بودن شرایط جوی، عملیات آسفالت با مشکل  مواجه است . وی افزود : طرح های پیشنهادی شهرداری برای اجرا در سال ۹۴ در حال بررسی بوده تا تشریفات مناقصه صورت گیرد   .

وی ابراز امیدواری نمود در سال آینده تحول بزرگ عمرانی در شهر لاهیجان رخ دهد.

 

 

About سردبیر ارشد

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …