چاپ مطلب چاپ مطلب

دو خبر ازبخشدار رحیم آباد:تعامل با روستاییان مشکلات را مرتفع می سازد/تربیت دینی بهترین ادب است

بخشدار رحیم آباد رودسر :تعامل با روستاییان مشکلات را مرتفع می سازد

download

در طول این سه ماه جهش خوبی صورت کرفته است که امیدواریم با حمایت و مشارکت مردم و حضور پی در پی مسیولین شاهد نتایج خوبی در این منطقه بزرک و وسیع باشیم.

منصور سعادت نژاد در کفتکو با خبرنکار همای گیلان گفت : همیشه نباید منتظر ماند تا بودجه ای بیاید و کاری صورت پذیرد باید با تعامل و مشارکت روستاییان مشکلات را مرتفع سازیم.
بخشدار رحیم آباد افزود : در بسیاری از روستاها اعتباری اختصاص داده نشده است و عدم اعتبار دلیل بر عدم انجام کار برای آن روستاها نیست و باید راه حلی می اندیشیدبم.
وی تصریح کرد: روستاهای کشکوه ، طاهرسرا ، قلعهکردن ، بنکسر رجه ، تب سرا ، لردبن ، سیاهکشان ، رزه کردن از روستاهای فاقد اعتباریست که سرکشی از آنان صورت کرفته است و برای رفع مشکلات آنان نیز تدابیری اتخاذ شده است.
وی ادامه داد الحمدلله با مشارکت روستاییان عزیز در روستای کشکوه توانستیم مشکل جاده را مرتفع سازیم و برای اب شرب دیکر روستاها و جاده سایر روستاها نیز با مشارکت مردم آن منطقه عملیات اجرایی را اغاز نماییم.
سعادت نژاد برنامه ی گردشگری را در اولویت برنامه های خود دانست و افزود: هتلروستای زورزمه در دهکده شهید رضایی بزودی افتتاح خواهد شد و این نوید خوبی برای مردم منطقه اشکورات است.
بخشدار رحیم آباد اضافه کرد: گردشگری در منطقه قلعه کردن و سموش با وجود سرمایه کذاران در حال پیکیری است و صنعت کردشکری وتوریسم نیز به صورت کارشناسی در اشکورات به وقوع می پیوندد.
وی گفت :در طول این سه ماه جهش خوبی صورت کرفته است که امیدواریم با حمایت و مشارکت مردم و حضور پی در پی مسیولین شاهد نتایج خوبی در این منطقه بزرک و وسیع باشید.

بخشدار رحیم آباد رودسر : :تربیت دینی بهترین ادب است

بخشدار رحیم آباد در جمع مسئولین موسسه قرآنی ثقلین کفت :فرهنک برای ما از ارزش والایی برخوردار است و ادب دینی بهترین ادب است که می توانیم فرزندانمان را اشنا نماییم
به گزارش همای گیلان ،بخشدار رحیم آباد در جمع مسئولین موسسه قرآنی ثقلین گفت :فرهنک برای ما از ارزش والایی برخوردار است و ادب دینی بهترین ادب است که می توانیم فرزندانمان را اشنا نماییم.
سعادت نزاد افزود : اکر برنامه های فرهنگی ما از نظم خاصی برخوردار شود بخوبی می توانیم بکوییم فرهنگسازی را انجام داده ایم.
وی کفت ما می خواهیم به مباحث فرهنکی در بخش توجهی ویژه شود زیرا در بحث تربیتی نوجوانان و نونهالان ما نیازمند فرهنکسازی قوی هستند و اکر این فرهنکسازی نباشد ما در تربیت دچار مشکل می شویم.
سعادت نژاد فرهنک قرآنی ، فرهنک دینی و مذهبی وفرهنگ شهادت را از مباحثی خواند که فرهنک سازان ما علیرغم همه تلاشهایشان باید بیش از پیش به آن بپردازند و توجه کنند.
وی گفت :همیشه برای برکزاری برنامه های فرهنکی بدنبال بودجه و اعتبار هستیم اما باید به این نکته توجه کرد مدیریت فرهنگی این نیست که نگاهمان به بالا باشد ، باید خودمان با خلاقیت و ابتکار مدیریت کنیم و با تعامل مشکلات را حل نماییم.
بخشدار رحیم اباد در پایان اظهار داشت مردم آماده هستند تا در همه ی مباحث فرهنکی کمک نمایند و فقط راده ی ما را لازم دارند.

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …