چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار دوستانه ملوان و داماش لغو شد داماش و ملوان از جنازه یکدیگر می ترسند!

قرار بود تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان بعد از ظهر یکشنبه (۲۶ مرداد) در محل تمرین ملوان واقع در پادگان حسن رود دیداری دوستانه برگزار کنند که این مسابقه با انصراف ملوان لغو شد.
این مسابقه هفته گذشته هماهنگ شده بود و حتی ملوانی ها به دلیل اینکه بازی قرار بود در منطقه نظامی انجام شود، از داماشی ها لیست خواسته بودند تا هماهنگی های لازم برای حضورشان در محل مسابقه انجام شود اما طبق اخبار واصله ملوانی ها روز شنبه به دلایل نامعلوم انصراف خود را برای بازی با داماش اعلام کردند. به نظر می رسد عدم نتیجه گیری این تیم در سه دیدار ابتدایی لیگ برتر بی ارتباط با انصراف ملوانی ها نباشد.
به هر حال اگرچه داماش روزهای سختی را پشت سر می‌ گذارد و معلوم نیست در این فصل چگونه به حیاتش ادامه خواهد داد اما علی نظرمحمدی تمرینات داماش را بدون قرارداد پیش برده و حتی در چند بازی تدارکاتی شرکت کرده و به پیروزی هم رسیده . این دیدار می توانست مهم‌ترین بازی تدارکاتی داماش باشد.
ملوانی‌ها هم در گیلان حریف تدارکاتی بهتر از داماش پیدا نمی‌کردند و داماش هم بعد از مدتی تمرین به یک بازی سنگین نیاز داشت تا نظرمحمدی بازیکنانش را بهتر بسنجد . علی نظرمحمدی از شاگردان قدیمی نصرت ایراندوست در باشگاه ملوان است و رابطه ی خوبی بین این دو مربی برقرار است . خبری از اختلافات بی دلیل فوتبال رشت و انزلی هم نیست . بله ، یک بازی دوستانه بین رشت و انزلی بودفقط همین، اما ظاهرا این دو تیم از جنازه هم نیز می ترسند.

 

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …