چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس بیمارستان آریای رشت مطرح کرد عدم تمدید قرارداد بیمه‌های تکمیلی با بیمارستان آریای رشت

همای  گیلان:رئیس بیمارستان آریای رشت گفت: بیماران بیمارستان آریای رشت به دلیل عدم تمدید قرارداد شرکت‌های بیمه‌، بدون بیمه تکمیلی هستند و هزینه‌های مضاعف را خودشان پرداخت می‌کنند.
خبرگزاری فارس: عدم تمدید قرارداد بیمه‌های تکمیلی با بیمارستان آریای رشت

فیض‌الله صفرپور در جمع خبرنگاران از عدم تمدید قرارداد بیمه‌های تکمیلی با بیمارستان آریای این شهر ابراز گله‌مندی کرد.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه ۱۰ درصد تخفیف در زمینه بیمه تکمیلی بیماران برای بیمه‌ها لحاظ کرده‌ایم اما تاکنون هیچ بیمه‌ای اقدام به تمدید قرارداد نکرده است.

رئیس بیمارستان آریای رشت تخفیف بیمه تکمیلی برای بیمه‌ها را ۳۴.۲ هزار تومان از ۳۸ هزار تومان عنوان کرد و افزود: قرارداد بیمه‌ها برای درمان تکمیلی از ۱۱ آذر ماه جاری در گیلان قطع شده است و با وجود اینکه از ۱۳ مهر امسال اعلام کرده‌ایم بیایند قرارداد ببندند اما تاکنون این امر صورت نگرفته است.

وی عدم تامین بیمه تکمیلی درمان را موجب بروز مشکلات برای بیماران عنوان کرد و یادآور شد: اکنون بیماران بدون بیمه تکمیلی در بیمارستان درمان می‌شوند و هزینه‌های مضاعف را خودشان پرداخت می‌کنند.

صفرپور درباره بیمه پایه نیز تصریح کرد: بیمه پایه شامل تامین اجتماعی، خدمات درمانی و ارتش است که تنها ۱۵ درصد کل هزینه بیمارستان را پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه وقتی شرکت بیمه تمدید قرارداد نکند به ضرر بیمار خواهد بود، گفت: در این صورت مجبور هستیم هزینه دستمزد پرسنل را از حق پزشکان برداریم و اکنون حدود ۵ تا ۶ میلیارد تومان به پزشکان بدهی داریم و از آنها مهلت می‌خواهیم تا پول را پرداخت کنیم.

رئیس بیمارستان آریای رشت اضافه کرد: تمام بیمه‌ها اعلام آمادگی برای تمدید قرارداد کرده‌اند اما عملاً تاکنون هیچ بیمه‌ای این کار را انجام نداده است.

وی با بیان اینکه برخی بیمه‌ها سقفی برای پوشش بیمه تکمیلی ندارند، اجرای طرح نظام سلامت را اقدام خوبی عنوان کرد و افزود: پزشکان تمایل دارند ارتباط مالی با مردم قطع شود و این طرح اقدام خوبی است.

صفرپور درباره موضوع زیرمیزی و رومیزی پزشکان متذکر شد: طرح این موضوع به نوعی نفاق‌افکنی بین پزشک و مردم است.

وی بیمارستان آریای رشت را در توریست‌درمانی موفق دانست و یادآور شد: امکانات برای بیمارستان آریا و سرویس کامل در بحث توریست‌درمانی مهیا است.

/فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …