چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبر داد گازرسانی به تمامی نقاط گیلان با مشارکت بخش خصوصی

همای گیلان:حسن تأمینی  یا بیان اینکه وعده های مسئولان گیلان به دلیل کمبود اعتبارات برای گازرسانی به تمام نقاط گیلان محقق نشد، اظهار کرد: بخش خصوصی آماده همکاری در این زمینه است.

 

وی با اشاره به طرح سرمایه گذاران بخش خصوصی برای گازرسانی به روستاها و شهرهای بدون گاز گیلان در مرحله بررسی مالی است، افزود: گازرسانی به نقاط روستایی از تخریب جنگل ها و آسسیب های زیست محیطی جلوگیری می کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان کمبود اعتبارات و لوله را از مشکلات گازرسانی به روستاها و شهرهای باقیمانده گیلان دانست و گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی که طرحشان در مرحله بررسی مالی است از تولیدکنندگان لوله گاز هستند.

تأمینی با تأکید بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای توسعه گیلان خاطرنشان کرد: توسعه گیلان فقط با تکیه بر اعتبارات دولتی و بدون مشارکت بخش خصوصی محقق نمی شود.

وی با اشاره به دیدار با وزیر نفت و بررسی مشکلات حوزه گاز گیلان، تصریح کرد: در این نشست وزیر نفت وعده داد تا مساعدت بیشتری از لحاظ بودجه ای به اعتبارات گاز گیلان داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بخش خصوصی درخواست سرمایه گذاری و بازپس گیری سرمایه در بازه ۵ و ۱۰ ساله را دارد، افزود: گازرسانی به روستاها از دغدغه های مردم گیلان است.

وی با اشاره به آمادگی سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر رشت نیز گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری رشت آماده سرمایه گذاری هستند ولی شهرداری رشت به سرمایه گذاران کم توجه است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با همکاری شورا و شهردار رشت سرمایه گذاران تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در مرکز گیلان از خود نشان دهند.

تأمینی با تأکید بر ضرورت تعامل مسئولان، اظهار کرد: گیلان با توجه به ظرفیت های بکر و فرصت های مناسب باید به قطب جذب سرمایه گذاری کشور تبدیل شود.

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …