چاپ مطلب چاپ مطلب

رودسر ۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

همای گیلان: رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر گفت: در حال حاضر این شهرستان افزون بر ۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.1397978609-6

رضا مودبی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رودسر یکی از شهرستان های شرقی استان گیلان بوده که از دیرباز ورزش در این منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

وی اظهارداشت: در چند رشته ورزشی مثل وزنه برداری حتی تا قهرمانی جهان ورزشکاران شایسته این مرز و بوم پیش رفته اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودسر قابلیت های ورزشی این شهرستان را بی نظیر دانست و بر ضرورت توسعه زیر ساخت های اساسی ورزش منطقه تاکید.

وی در ادامه با بیان اینکه رودسر افزون بر ۱۱ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارد، افزود: این شهرستان به لحاظ کسب مدال قهرمانی نیز جایگاه سوم استان را به خود اختصاص داده است.

مودبی اظهارداشت: رودسر با داشتن بخش های با استعداد از قبیل رحیم آباد، واجارگاه، چابکسر و کلاچای همواره حرف های خیلی زیادی برای گفتن در عرصه ورزش داشته و دارد.

وی یادآورشد: رشته وزنه برداری یکی از عمده ترین رشته های ورزشی است که جوانان این منطقه در رشته مزبور فعال و توانسته اند به جایگاه های مهمی در سطوح ملی و فرا ملی (قهرمانی جهان و آسیا)دست پیدا کنند.

رودسر با مساحت هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع، داشتن یک نوار ساحلی بسیار زیبا و جذاب بطول ۳۴ کیلومتر، پنج شهر و چهار بخش جزء یکی از بزرگترین شهرستان های استان به شمار می رود./مهر

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …