چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان معرفی شد

همای گیلان: سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان امروز با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و کارکنان اداره این شهرستان معرفی شد.

محمد حسن پور، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، با تأکید بر این‌ که شهر لاهیجان به دلیل ویژگی‌هایش بستر مناسبی برای فرهنگ و هنر است، خواستار همکاری و تعامل با سرپرست جدید این اداره برای اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی و هنری شد.--250X~1

وی افزود: شهرستان لاهیجان هنرمندان و متفکرانی دارد که بایستی از پتانسیل های موجود برای ارتقاء شهرستان حداکثر استفاده را کرد. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اگر چه فضای مناسبی جهت برنامه های هنری ندارد اما هنرمندانی دارد که با عشق و علاقه کار می کنند جا دارد که قدر این هنرمندان را بدانیم و از آنان دلجویی و حمایت کنیم.

شاهین جهانگیری بلورچیان سرپرست قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی به بیان گوشه هایی از فعالیت این اداره در دوره مدیریت خود پرداخت و گفت: شهرستان لاهیجان از ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری برخوردار است.

همچنین رامین فر سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اشاره به توانمندی‌های فرهنگی و هنری این شهرستان، گفت: در تحقق اهداف و برنامه‌ها تلاش خواهم کرد، استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارکنان و هنرمندان در برنامه‌ریزی مختلف فرهنگی و هنری شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم، حکم مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان توسط معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به رامین فر تحویل و از زحمات شش ماهه جهانگیر بلورچیان تقدیر شد./ایسنا

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …