چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار آستانه اشرفیه از آغاز طرح رفع سد معبر در این شهر خبر داد

 همای گیلان:علی شفیعی در گفت و گویی افزود: شهرداری آستانه اشرفیه به منظور حفظ حرمت عابران و شهروندان و اجرای قانون شهرداری ها در مورد رفع سد معبر اقدام به تشکیل ستاد ویژه ای در این مورد نموده است.

Picture10 6384

وی اضافه کرد: آستانه اشرفیه شهری مذهبی و گردشگری می باشد که سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند و جمعیت این شهر نیز بر آخرین اساس سرشماری بیش از ۵۴ هزار نفر می باشد که با توجه به بافت سنتی شهر و کم عرض بودن خیابانها و پیاده روها می بایست برای آسایش شهری شهروندان و سهولت در رفت و آمد تدابیری انجام می دادیم.

وی گفت: به همین منظور پس از اطلاع رسانی در سطح شهر از هرگونه سد معبر در سطح پیاده روها و خیابانها جلوگیری شد و هم اکنون این اقدام علاوه بر سهولت در رفت و آمد عابران باعث کم شدن ترافیک خیابانها و تسهیل در تردد خودروها شده است.

شفیعی افزود: به منظور ساماندهی دست فروشانی هم که از سالهای گذشته در روزهای بازار در دوشنبه و پنج شنبه هر هفته در سطح پیاده روها به فروش اقلام خود مشغول بودند نیز مکان هایی در بازار بصیر و جلالیه ۲ در نظر گرفته شده است.

شهردار آستانه اشرفیه اضافه کرد: اقدام شهرداری در جلوگیری از سد معبر در    پیاده روها علاوه بر زیبایی منظر شهری باعث رضایت شهروندان و مسافران و زائران شده است.

وی گفت: جلوگیری از رفع سد معبر یکی از وظایف قانونی شهرداری ها می باشد که برای اجرای صحیح و قانونمند نیازمند حمایت همه دستگاهها می باشد.

شفیعی از همکاری فرمانداری، دادستانی، نیروی انتظامی و همه دستگاههای نظارتی و قضایی برای اجرای طرح رفع سد معبر در آستانه اشرفیه قدردانی کرد.

 

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

One comment

  1. آقای مهندس شفیعی یکی از جوانان خلاق در امر امور اجرایی عمرانی بوده در همین چند ماهه اخیر شاهد پیشرفت و آبادای قابل محسوسی در سطح شهر بوده