چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان خبر داد: تجهیز و احداث چهار پارک بطور همزمان در چهار نقطه از لاهیجان

همای گیلان: رضا کحالی گفت: ایجاد رفاه شهروندان از دغدغه های اصلی شهرداری لاهیجان است وکارکنان شهرداری لاهیجان در همه ابعاد اداری، عمرانی، خدماتی و اجرایی ، فرهنگی و اجتماعی، علمی و پژوهشی و… بصورت شبانه روزی به خدمت گذاری به شهروندان مشغولند. وی در خصوص هریک از این پروژه ها به بیان توضیحاتی پرداخت.

وی درمورد احداث پیست تخصصی دوچرخه سواری در شهر لاهیجان افزود : با توجه به امر مهم ورزش در زندگی شهری، شهرداری لاهیجان با ایجاد پیست تخصصی دوچرخه سواری در مکان مجتمع فرهنگی ورزشی عاقلیه، در صدد است خدمتی شایان و شایسته به شهروندان لاهیجانی ارائه نماید.
کحالی ورزش دوچرخه سواری را یکی از ورزش های محبوب در سطح جامعه بر شمرد و اضافه کرد : ورزش محبوب دوچرخه سواری به خصوص در شهر لاهیجان طرفداران زیادی دارد که متأسفانه به دلیل نبود محل مناسب، شهروندان در حاشیه مجتمع فرهنگی تفریحی استخر به ورزش دوچرخه سواری می پردازند، که این امر منجر به ایجاد نارضایتی برای سایر شهروندان می گردد. به همین دلیل جهت کسب رضایت و ایجاد رفاه برای شهروندان محترم به احداث این پیست تخصصی اقدام گردیده است.

در ادامه شهردار لاهیجان از بازسازی پارک گلها واقع در خیابان شهید بهشتی خبر داد و افزود : با نزدیک شدن به فصل تابستان و شروع اوقات فراغت کودکان و به دلیل مستهلک شدن ابزار و وسایل بازی واقع در پارک، شهرداری لاهیجان عملیات بازسازی را در این پارک آغاز نموده است.

وی گفت : در این پارک امکاناتی از قبیل نصب تجهیزات بازی پلی اتیلن، ست ورزشی، وسایل بازی پارکی کودک، کف پوش، نرده و احداث سردر، ایجاد فضای سبز مناسب و زیبا و احداث آبنما و … می توان نام برد.

همچنین رضا کحالی درباره  بازسازی بوستان رفتگر گفت : شهرداری لاهیجان با بازسازی و به روز نمودن امکانات بوستان های سطح شهر، فضایی مناسب برای اوقات فراغت شهروندان فراهم  می نماید.

  کحالی گفت : در این بوستان که به مساحت ۱۸۰۵ متر مربع می باشد، امکاناتی از قبیل تجهیز به سیستم آبیاری میکانیزه فضای سبز، سیستم روشنایی با رنگ بندی و طرح های جدید و متفاوت، نصب مبلمان شهری با طرح های جدید، توسعه و اصلاح مهندسی فضای سبز، احداث پارک بازی کودک مجهز  به لوازم استاندارد و مدرن و همچنین مجهز به لوازم ورزشی همگانی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص بازسازی و تجهیز بوستان جانبازان واقع در میدان جانبازان گفت: در این بوستان امکاناتی از قبیل سیستم روشنایی با رنگ بندی جدید، نصب مبلمان شهری جدید، تجهیز به سیستم آبیاری میکانیزه فضای سبز  و توسعه و اصلاح مهندسی فضای سبز، احداث  فضای پارکی و تفریحی و احداث جایگاه ویژه تاکسی  VIP قرار خواهد گرفت.

 شهردار لاهیجان در پایان سخنان خود از خانواده ها و کودکان لاهیجانی که با سعه صدر به عمران و آبادانی شهر خود کمک می نمایند و از خادمان خود حمایت می کنند، تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که این طرحها پاسخگوی نیاز و مورد توجه شهروندان واقع گردد./خزر آنلاین

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …