چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کلاچای گفت: ارتباط با رسانه ها بطور قطع موجب می شودتا مردم از خدمات و عملکرد شهرداری آگاه شوند

بائوج لاهوتی اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات وعملکرد دستگاه های اجرایی همچون شهرداری می باشدکه در این ایام چندین طرحتوسعه عمرانی با حجم سرمایه گذاری حدود چهار میلیارد ریال افتتاح و موردبهره برداری قرار خواهد گرفت.

6jh3dszrluyv[1]

وی افزود :پروژه های آماده افتتاح در ایام دهه فجر شامل ،فاز دوم ساختمان اداری شهرداری کلاچای ،احداث ساختمان حوزه معاونت خدمان شهری ،آبنمای میدان شهدا شهر کلاچای، احداث ساختمان شورای اسلامی شهروحداث پارکینگ عمومی شهرمی باشد

شهردار کلاچای اذعان داشت:تمامی پروژه های افتتاحی با نام یک شهید مزین خواهد بود،زیرانامگذاری این پروژه ها با نام شهدا ، ما را در جهت تحقق آرمان های شهیدان والامقام مصمم تر  خواهد کرد.

شهردار کلاچایدرادامه از آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سی ان جی در این شهر خبر داد وگفت: این پروژه با شتاب خوبی در حال اجراست و اوایل سال آینده قابلیتافتتاح و بهره برداری را دارد و این، از خواسته های بحق مردم منطقه است.

لاهوتی  اذعان کرد: ۴۰درصدی بودجه شهرداری این شهردر سال آینده افزایش پیدا خواهد کردو این نویدی است برای تحقق خدمات رسانی بیشتربه مردم .

وی با ابراز ناخرسندی از ساخت تقاطع غیر همسطح در کمربندی این شهر  تصریح کرد: آنچه مد نظر ماست، احداث میدان در این کمربندی است.

شهردار کلاچای در خصوص  باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری کلاچای عنوان کرد: تمام طلب بازیکنان پرداخت شده است اما در تلاش هستیم با توجه به هزینه بالای باشگاه در سال آینده این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار نماییم .

وی خاطر نشان کرد: شهر کلاچای از حیث گر دشگری شهری است که با سرمایه گذاری میتواند منطقه مناسبی برای توریست باشدلذا در سال آینده برای توسعه گردشگری در این شهر، طرح های بزرگی برای اجرا در نظر داریم.

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

۶ comments

  1. سلام مرسی از خبرای بروزتون.
    از اقای لاهوتی بپرسید برای پروژه ها چقد قراره هزینه بشه؟

  2. ایشان زمانی که در رودسر هم بودند با مردم همین رفتار را داشتنداگر بتوانند تعامل خود را با شورای شهر حفظ کنند موفق می شوند

  3. آقای لاهوتی جوانی است خوش فکر وپر انرژی خیلی میل به کمال دارد مطمئنا برای پیشرفت خود هر کاری از دستش براد برای این شهر انجام میدهد

  4. آقای لاهوتی هنوز ابتدای راه است جای نقد ندارد اما توجه به تغییر المان شهری ،ایجاد اماکن تفریحی وتهیه محل اقامت برای گردشگران می تواند موفقیت ایشان را اضافه کند

  5. ما چیز دیگه از شهردار نمی خواهیم به چاله وچوله های شهر توجه کنند خیلی ممنون .دوره های گذشته هم همین حرفا را زدندورفتند.

  6. جاده ها خیلی مهم هستند همین که به جاده ها توجه می کنید متشکریم جادهای داخل شهری هم نیاز به باز سازی دارند وبازار در روز پنج شنبه هم بهتر است مدیریت شود بسیار شلوغ وبی نظم است با تشکر از شهردار محترم