چاپ مطلب چاپ مطلب

عیدی  بالغ بر ۳۰ میلیون ریالی  نیکوکار رشتی به ایتام تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان

همای گیلان:یکی از نیکوکاران رشت که ۱۲ سال است حمایت ایتام تحت پوشش کمیته امداد منطقه سه رشت را بر عهده دارد به مناسبت فرارسیدن سال جدید مبلغ ۳۵ میلیون ریال به ایتام تحت پوشش این شهرستان به عنوان عیدی اهداء کرد.

سکوتی - رشت سه

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ؛ کریم سکوتی که حمایت خود را از ۵ یتیم آغاز کرد هم اکنون ۷۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد منطقه سه رشت را تحت حمایت خود دارد .

وی هدف از این امر خداپسندانه را رضای الهی و کمک به امرار معاش ، تحصیل و آرامش ایتام تحت پوشش عنوان کرد و گفت: اگر هریک از ما بتوانیم بخشی از اموال و نعمتی را که خدای متعال در اختیار ما قرار داده به ایتام اختصاص بدهیم به دنبال آن هم به برکت اموال ما افزوده شده و هم توشه ای برای آخرت می توانیم اندوخته کنیم که همه اینها از دعای خیر ایتام و نیازمندان حاصل می شود.

این نیکوکار اولین نفر در استان گیلان است که ماهیانه مبلغ ۱۴ میلیون ریال جهت تامین آتیه ۷۰ یتیم تحت حمایت خود واریز می کند .

سکوتی با ابراز خرسندی از کمک به نیازمندان ، آمادگی خود را جهت تامین جهیزیه این ایتام نیز اعلام کرد.

لازم به ذکر است که هم اکنون هزار و ۶۴۳ یتیم تحت پوشش کمیته امداد رشت هستند که از سوی ۸ هزار و ۳۲۵ نیکوکار حمایت می شوند

 

 

 

About سردبیر ارشد

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …