چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان در مراسم معارفه شهردار: کحالی بسیار پرتلاش بود/تلاش کنیم کارنامه خوب و ماندگار داشته باشیم

همای گیلان:کاظم کسرایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار این شهر با ذکر حدیثی از پیامبر (ص) اظهار کرد: پیامبر (ص) می‌فرماید قدر مدیریتی که خداوند به شما اعطا می‌کند بدانید، قبل از آن که از آن جدا شوید.

IMG_6675وی ادامه داد: اگر خدمت برای رضایت‌مندی خدا باشد در آن صورت انسان نیز راضی می‌شود و هدف همه ما باید خدمت به مردم باشد و تلاش کنیم کارنامه خوب و ماندگار داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) می‌فرمایند هیچ عبادتی بالاتر از خدمت نیست، تصریح کرد: بنابراین هر کسی بخواهد کمر همت برای خدمت به مردم ببندد به طور یقین نزد مردم و خدا عزیز است.

کسرایی لاهیجان را شهرستان نمونه گردشگری جهان اسلام خواند و گفت: خدمت‌گزاری در این شهرستان بزرگ‌ترین افتخار ماست زیرا مردمانی فرهیخته و با علم، هنر و ادب دارد.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای زیادی در لاهیجان وجود دارد، خاطرنشان کرد: لاهیجان شهرستانی بهره‌مند از مواهب دریا، کوهستان، جنگل، جلگه و نعمت‌ها و طبیعت است.

این مسئول لاهیجان را دارای جایگاهی ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تمام کسانی که در شهر لاهیجان مسئولیت دارند از ظرفیت‌های این منطقه برای توسعه و آبادانی بیشتر استفاده کنند.

وی شناساندن ظرفیت‌های گردشگری لاهیجان به گردشگران ایرانی و خارجی را مورد تاکید اعضای شورا و شهردار جدید این شهر قرار داد و یادآور شد: لاهیجان از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، کشاورزی و … استعدادهای زیادی دارد و فعالیت‌هایی نیز در این راستا در حال انجام است.

کسرایی یادآور شد: امیدواریم همه ما بتوانیم دست به دست هم دهیم و آنچه که حق مردم لاهیجان است انجام گیرد تا تمام مردم کشور از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با قدردانی از تلاش‌های رضا کحالی شهردار سابق لاهیجان تصریح کرد: کحالی در سمت شهردار لاهیجان بسیار پرتلاش بود و زحمات زیادی کشید.

فرماندار لاهیجان با تبریک به سعید آگشته شهردار جدید لاهیجان، از اعضای شورای اسلامی این شهر نیز قدردانی کرد./فارس

About سردبیر ارشد

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …