چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده پلیس راه گیلان: وسایل نقلیه کشاورزی مشمول مقررات رانندگی موتوری هستند

همای گیلان:فرمانده پلیس راه گیلان گفت: ماشین‌آلات کشاورزی مانند تراکتور و کمباین شامل مقررات رانندگی وسایل نقلیه موتوری هستند.
خبرگزاری فارس: وسایل نقلیه کشاورزی مشمول مقررات رانندگی موتوری هستند

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز تعدادی از مسافران در گیلان هستند جاده‌های استان با خروجی آنها مواجه است.

وی ادامه داد: اکنون ترافیک جاده‌ها متراکم است و از رانندگان می‌خواهیم با رعایت قانون مقررات و صبر و حوصله رانندگی کنند و از سبقت و سرعت غیرمجاز بپرهیزند.

فرمانده پلیس راه گیلان تردد وسایل کشاورزی در جاده‌ها را با توجه به فصل کار و کشاورزی بسیار زیاد دانست و گفت: از کشاورزانی که با وسایل نقلیه موتوری مانند تراکتور و کمباین تردد می‌کنند می‌خواهیم نهایت دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اینگونه وسایل نقلیه شامل مقررات رانندگی وسایل نقلیه موتوری هستند، تصریح کرد: کشاورزان اینگونه وسایل نقلیه حتما ایمنی و سیستم روشنایی در شب را رعایت کنند.

رستگار با تاکید بر اینکه رانندگان اینگونه وسایل از تردد در مسیر اصلی جاده خودداری کنند، خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات کشاورزی به دلیل کندی، از تردد در مسیر اصلی جاده خودداری کرده و از شانه خاکی برای این منظور استفاده کنند.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی و رانندگی به تمام رانندگان از جمله وسایل نقلیه تراکتور و کمباین، یادآور شد: امیدواریم با رعایت تمام نکات ایمنی در رانندگی روزهای تابستان پر مسافر و پرتردد را به راحتی و بدون حادثه سپری کنیم.

– See more at: hiip://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930513000150#sthash.wq6MgktE.dpuf

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …