چاپ مطلب چاپ مطلب

قاتل اصلی شناسایی شد فرماندار لنگرود :قاتلین ازآشنایان مرحوم فخری و بسیار جوان بودند

همای گیلان:قاتلین از آشنایان مقتول بوده اند و از طریق ردگیری و ترفندهای پلیسی در کوتاهترین زمان شناسایی شدند. قاتل اصلی نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

axe15551

فرماندار لنگرود با ابراز تاسف از این اتفاق اعلام کرد که قتل به هیچ وجه سیاسی نبوده و انگیزه قاتلین شخصی بوده است.

مهندس جوادپور گفت : دوشنبه هفته گذشته گزارش قتل در نیمه های شب به دست ما رسید . از لحظه اعلام گزارش کلیه نهادهای امنیتی شهرستان لنگرود از جمله شورای تامین شهرستان ، آگاهی شهرستان ، دادگستری و سایر نهادهای ذیربط  دست به کار شدند و با تاکیدات مقامات استانی این پرونده مورد پیگیری قرار گرفت.

کلیه پیگیریهای امنیتی اطلاعاتی انتظامی نتیجه این شد که بعضی از آنها اهل روستای لاکلایه رودسر بوده که طی تحقیقات مشخص شد ساکن قزوین بوده اند.هم اکنون ۳ نفر شناسایی شدند که دو نفر از آنها دستگیر شده و در اختیار مقامات امنیتی قرار دارند.این پیگیری ها با همکاری مقامات سیاسی امنیتی انتظامی استان گیلان از ابتدا تا کنون در شهرستان لنگرود صورت پذیرفت.

فرماندار لنگرود گفت قاتلین بسیار جوان بوده اند و هر گونه شایعه در مورد انگیزه های سیاسی یا امنیتی را رد کرد.ایشان اضافه کردند قاتلین از آشنایان مقتول بوده اند و از طریق ردگیری و ترفندهای پلیسی در کوتاهترین زمان شناسایی شدند.وی با تشکر ویژه از مقامات امنیتی شهرستان لنگرود و مقامات استانی که در شناسایی و دستگیری قاتلین نقش داشتند اعلام کرد که قاتل اصلی نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

در پایان مهندس جوادپور اعلام کرد به همراه مقامات امنیتی و قضایی و متهمین به تابستان نشین املش رفتیم و محل دفن مرحوم شناسایی شد.و طی مراحل قانونی و کالبد شکافی احتمال داده می شود که جنازه مرحوم برای تشییع جنازه به خانواده تحویل داده شود./ تدبیر شرق

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …