چاپ مطلب چاپ مطلب

لاهیجان شهرستان سبز شد

همای گیلان:  ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با اتمام گازرسانی به ۲۵ روستای آْماده افتتاح شهرستان لاهیجان، هم اکنون ۱۰۰ درصد شهر و روستاهای شهرستان لاهیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و بزودی شاهد برگزاری جشن شهرستان سبز در لاهیجان خواهیم بود.

photo_2016-07-16_17-37-33

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با اتمام عملیات گاز رسانی و توسعه روستایی در شهرستان لاهیجان هم اکنون ۱۸۰ روستای دارای سکنه شهرستان لاهیجان از نعمت گاز برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری و روستایی این شهرستان به ۱۰۰ درصد رسیده اس.

مهندس ظهیری افزود: برای گاز رسانی به ۹۰ روستای شهرستان لاهیجان طی ۱۸ ماه گذشته بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه گذاری با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: با اجرایی شدن بیش از ۱۳۵۰ کیلومتر شبکه گازدار و ۴۰ هزار انشعاب در شهرستان لاهیجان روزانه به بیش از ۷۲ هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی، خدمات گاز رسانی ارائه می گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به ادامه روند اشتراک پذیری متقاضیان جدید گفت: تعداد مشترکین این شهرستان در چند ماه آینده به ۸۰ هزار مشترک خواهد رسید.

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس صفائی شهردار و تلاش پرسنل شهرداری رودسر

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس …