چاپ مطلب چاپ مطلب

ما هر چه داریم مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های آزادگان سرافراز ایران اسلامی است.

02حسین لاهوتی در گفتگو با خبرنگار همای گیلان گفت : آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی، اسوه های صبر و استقامت و از سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند وباید فرهنگ آزادگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را حفظ و به بهترین شکل به نسل کنونی انتقال بدهیم‌.
شهردار کلاچای سربلندی امروز ایران اسلامی را در سایه صبر و مقاومت آزادگان دانست و عنوان کرد: این عزیزان هم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل متحمل مشقات بسیار فراوانی شده‌اند و هم در زندان بعثی‌ها علاوه بر دوری از وطن متحمل شکنجه جسمانی و بدتر از آن متحمل شکنجه شدید روحی شده‌اند.
وی ادامه داد: بر همه ما به عنوان وظیفه دینی و شرعی واجب است هر آن چه در طبق اخلاص داریم، برای این عزیزان و خانواده آنها انجام دهیم.
شهردار کلاچای تصریح کرد : آزادگان از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس می باشند و سینه های آنان مملو از حقایقی است که بازگو کردن آن می تواند بسیاری از رشادتها و وقایع این دوران را برای نسل آینده بازگو نماید.
لاهوتی بیان کرد: در سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران ، بهمراه بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای با دو تن از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده ایشان دیدار داشتیم
وی اشاره کرد در این دیدار آزادگان محترم سید روح الله سیدحسینی و موسی محمدی از خاطرات سالهای اسارت خود تعریف کردند وبه این جمله اشاره کردند که از اسارت خود ضرر نکرده ایم چرا که با خدا معامله کرده ایم. و دراین دیدار با اهدای هدایا و لوح تقدیر از ایشان تجلیل شد.
شهردار کلاچای در پایان ضمن تقدیر از رشادت، صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت بر رفع مسائل و مشکلات این اسطوره های صبر، استقامت تاکید کرد.

 

 

About

Check Also

۳۶ واحد نمونه استاندارد گیلان با حضور استاندار تجلیل شدند

۳۶ واحد نمونه استاندارد گیلان با حضور استاندار تجلیل شدند همزمان با هفته استاندارد، ۳۶ …