چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خبر داد بحث اقلیت و اکثریت از خانه مطبوعات خارج ،فضایی آرام ایجادمی شود

 

داداشی با اشاره به برنامه‌های هیئت‌مدیره جدید خانه مطبوعات گیلان، اظهار داشت: نشست مشورتی با مدیران خبرگزاری‌ها، مطبوعات، عوامل حرفه‌ای و اهل قلم با توجه به مشکلات خانه مطبوعات گیلان برگزار می‌شود.

xsde

وی از برنامه‌ریزی به منظور ایجاد تغییرات اساسی و جامع در خانه مطبوعات گیلان خبر داد و افزود: مشکلات خانه مذکور با تعامل، همدلی و تدبیر حکیمانه اصحاب رسانه برطرف می‌شود.

داداشی با تأکید بر تدوین برنامه جامع در خانه مطبوعات گیلان، بیان کرد: تلاش می‌شود بحث اقلیت و اکثریت از خانه مطبوعات خارج شده و با اجماع کلی و مناسب فضایی آرام برای فعالیت‌های مطبوعاتی ایجاد ‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خواستار تعامل نشریات و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برطرف شدن نیازمندی مطبوعات و خبرنگاران شد و تصریح کرد: مشکل رسانه‌های گیلان با مشارکت دستگاه‌های عالی استان و انتقال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می‌توان برطرف کرد.

* نیمی از ۱۸۰ نشریه گیلان غیرفعال است

وی با اشاره به افت نشریات گیلانی، خاطرنشان کرد: نیمی از مجموع ۱۸۰ نشریه استانی غیر فعال هستند.

داداشی افزایش نشریات را از شاخص‌های فرهنگی گیلان عنوان کرد و یادآور شد: جایگاه خانه مطبوعات در شرایط فعلی در شأن مطبوعات و جامعه فرهنگی گیلان نیست.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان بر ساماندهی و ارتقابخشی این خانه تاکید کرد و افزود: خانه مطبوعات گیلان با ایده و طرح‌های جدید اصحاب رسانه باید به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با بیان اینکه جایگاه مطبوعات باید بین مردم ارتقا یابد، اظهار کرد: مطبوعات علاوه بر سبد سیاست باید به سبد خانوار جامعه برگردد.

داداشی، مطبوعات را پل ارتباطی مناسب بین مردم و مسئولان خواند و بیان کرد: امیدواریم مطبوعات گیلان بتوانند نقش مهم و موثری در موضوع مذکور داشته باشند.

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …