چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبرداد پذیرش بیش از ۹ هزار خانوار در مدارس گیلان

همای گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه بیشترین پذیرش مهمانان نوروزی از هشت استان کشور بود، گفت:تا پایان چهارم فروردین امسال ۹ هزار و ۲۳۲ خانوار با ۴۸ هزار و ۴۶۰ نفر در ۳۴۶ آموزشگاه گیلان در نوروز ۹۳ پذیرش شدند.

13921219150931902310193

، مهدی حاجتی بعد از ظهر امروز در بازدید از ستاد اسکان مسافران نورزی در این شهر، اظهار کرد: بیشترین پذیرش مهمانان نوروزی در ستادهای اسکان به ترتیب از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، همدان، تهران، مازندران، زنجان و خراسان رضوی بودند.

وی افزود: مناطق و نواحی آموزش و پرورش گیلان که بالاترین آمار پذیرش از هموطنان را داشتند به ترتیب فراوانی ناحیه یک رشت، ناحیه دو رشت، آستارا، لاهیجان، بندر انزلی، تالش، رضوانشهر و رودبار است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آمار پذیرش تا پایان روزچهارم ۹ هزار و ۲۳۲ خانوار با ۴۸ هزار و ۴۶۰ نفر و ۱۲۲ هزار و ۳۵۰ نفر روز است،گفت: ۳۴۶آموزشگاه در سراسر استان با داشتن دو هزار و ۹۱۰ کلاس درس آماده اسکان فرهنگیان، در نوروز۹۳ است.

حاجتی، شروع فعالیت رسمی ستادهای اسکان استان گیلان را از غروب روز ۲۷ اسفندماه ۹۲ اعلام و خاطرنشان کرد: ستاد اسکان مسافران نوروزی گیلان تا ۱۳ فروردین ماه ۹۳ از میهمانان نوروزی پذیرایی می‌کند/تسنیم.

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …