چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌­های نفتی منطقه گیلان خبر داد: ثبت‌نام دریافت کالابرگ نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی گیلان

همای گیلان: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌­های نفتی منطقه گیلان گفت: سرپرستان خانوارهای فاقد گازطبیعی برای ثبت‌نام مرحله دوم دریافت کالابرگ نفت سفید خود هر چه سریع‌تر به دفاتر ICT روستایی و واحدهای پستی مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام دریافت کالابرگ نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی گیلان

فردین چراجی ظهر امروز در نشست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به تأمین نفت مورد نیاز مناطق صعب‌العبور و سخت‌گذر این استان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما نفت در مناطق فاقد گاز طبیعی مشکلی برای توزیع نفت سفید وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سرپرستان خانوارهای فاقد گازطبیعی برای ثبت نام مرحله دوم دریافت کالابرگ نفت سفید اقدام کنند، افزود: براساس توافق صورت گرفته و انعقاد قرارداد بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان و اداره پست استان، ثبت‌نام متقاضیان دریافت مرحله دوم کالابرگ از مرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌­های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار ثبت نام برای دریافت کالابرگ نفت سفید انجام شده است، تصریح کرد: خانوارهای فاقد گاز طبیعی که مصرف کننده نفت سفید هستند نسبت به ثبت‌نام مرحله دوم کالابرگ هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی واحدهای پستی و دفاتر ICT روستایی را محل ثبت‌نام دریافت کالابرگ نفت سفید معرفی کرد و گفت: ثبت‌نام از سرپرست خانوارها با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی تمام اعضای خانوار در حال انجام است.

چراجی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام برای دریافت کالا برگ از هیچ کانال دیگری مورد تأیید اداره پست نیست، خاطرنشان کرد: خانوارها برای ثبت‌نام تنها باید به دفاتر مذکور مراجعه کنند.

وی در ادامه از افزایش پنج درصد مصرف بنزین در هفت‌ماه امسال در گیلان خبر داد و یادآور شد: در این مدت ۵۶۴ میلیون و ۳۰۳ هزار لیتر بنزین در گیلان به مصرف رسیده است.

این مسئول مصرف نفت‌گاز نیروگاه رشت در مدت مذکور را با ۲۰ درصد کاهش نسبت به سال گذشته عنوان کرد و گفت: در مدت مذکور ۹۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در گیلان به مصرف رسیده است.

به گفته وی، در هفت ماه امسال از مجموع فرآورده‌های مذکور ۲۶ میلیون و ۳۰۸ هزار لیتر بنزین سوپر، ۷۴ میلیون و ۹۷۳ هزار لیتر نفت سفید و ۲۴۰ میلیون و ۷۱۴ هزار لیتر نفت‌گاز مصرف شده است و متذکر شد: از این مقدار، مصرف چهار میلیون و ۳۸۲ هزار لیتر نفت‌کوره و بقیه مربوط به بنزین معمولی بوده است./ فارس

 

About سردبیر

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …