چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون رئیس جمهور در مزار شهدای رشت حضور یافت

همای گیلان:axe11858محمدباقر نوبخت ظهر امروز پس از حضور در نماز جمعه این شهر به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در مزار شهدا حضور یافت.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با حضور در گلزار شهدای رشت از مراحل ساماندهی این گلزار که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود مطلع شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه ساماندهی گلزار شهدای رشت گفت: از بنیاد مسکن می‌خواهم اجرای این طرح را با دقت و سرعت بیشتر پیگیری کند.

محمدباقر نوبخت افزود: در طراحی‌های این پروژه از نظرات و پیشنهادهای خانواده‌های شهدا حتما استفاده شود.

استاندار گیلان در این بازدید از اختصاص اعتبارات کافی برای ساماندهی گلزار شهدای رشت خبرداد و اظهار کرد: در طراحی‌های جدید از معماری اسلامی و ایرانی بهره می‌گیریم.

محمدعلی نجفی افزود: با جدیت اجرای پروژه ساماندهی ومحصور کردن گلزار شهدای رشت را انجام می‌دهیم.

به گزارش تسنیم، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و استاندار گیلان در این بازید با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا که برای زیارت قبور فرزندان خود به گلزار شهدا آمده بودند دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور برای حضور در همایش توسعه و پیشرفت گیلان با نگاه به عملکرد یک ساله دولت تدبیر و امید به گیلان سفر کرده است.

About

Check Also

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی رشت

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی …