چاپ مطلب چاپ مطلب

مهران دوستدار خبرداد: برگزاری همایش تجلیل از رانندگان به مناسبت روز ملی حمل و نقل / سرویس دهی رایگان در روز حمل و نقل در ۵ محور شهر لاهیجان.

اختصاصی همای گیلانمهران دوستدار رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرستان لاهیجان گفت: سازمان حمل ونقل همگانی لاهیجان درنظر دارد به مناسبت روز ملی حملونقل،همایشی در روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح لغایت دوازده ظهر برگزار نماید و عملکرد سازمان حملونقل همگانی لاهیجان و همچنین مراسم تجلیل از رانندگان پیشکسوت و رانندگان ورزشکار و رانندگان با تحصیلات عالیه دانشگاهی و رانندگان جانباز و فرزند شهید دفاع مقدس،با اهدای لوح تقدیر و جوایز  قدر دانی نماید و از کلیه عزیزان فرهیخته دعوت میکنیم که در این همایش حضور داشته باشند.

download (1)

دوستدار همچنین اضافه کرد:  سازمان حمل و نقل همگانی شهرستان لاهیجان در نظر دارد به مناسبت ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل و رانندگان،  توسط ۵ دستگاه خودروی ون شهری،از ساعت ۷ صبح لغایت ۷ شب در ۵ محورشهر، دانشگاه،خیابان شهدا،خیابان سردار جنگل،بلوار امام رضا و خیابان امام خمینی به صورت رایگان سرویس دهی نماید که به همین جهت از کلیه ی شهروندان گرامی دعوت بعمل می آید از این خدمات رایگان بهره مند شوند.

جوایزی نیز به کودکان زیر ۱۰ سال اهدا خواهد شد

About سردبیر

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …