چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست اصحاب جراید با شهردار چاف و چمخاله مطرح شد: تمام تلاش مجموعه پرسنل شهرداری چاف و چمخاله این است تا با همکاری شبانه روزی ، ایامی خوش را برای مسافران و گردشگران فراهم سازیم

نشست اصحاب جرایدبا شهردار و رئیس شورای شهر چاف و چمخاله در دفترشهردار چاف و چمخاله برگزار شد.

1

به گزارش همای گیلان شهردار چاف و چمخاله در این گفتگو به تصویب بودجه سال ۹۳ اشاره کرد و گفت : بودجه سال ۹۳ با مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به تصویب اعضای شورای شهر رسیده که از این میان ۲۰ میلیارد آن به بخش عمرانی و مابقی به هزینه های جاری اختصاص داده شده است.

 مهندس شکیب افزود: زیرسازی و آسفالت کوچه های  شهید یاسری ، قائم چهار ، مدرسه گالشکلام ،سیدآباد قایق سازی ، وحدت وشهید شکری چاف و  شهید روستایی و.. جدول گذاری کنار پل چمخاله ، رنگ آمیزی خیابانهای سطح شهر ، جمع آوری آبهای سطحی و لوله گذاری ساحل ۲چاف برخی از اقدامات شهرداری به شمار می آید.

وی احداث استادیوم استاندارد فوتبال ساحلی ، نصب برج نور در ساحل چمخاله ، ساخت نمازخانه در ساحل ، نصب برج نور در پل قدیم چمخاله ، احداث فانوس دریایی در میدان چمخاله را از دیگر برنامه های انجام شده شهرداری در سال ۹۲ عنوان کرد.

شهردار ساحلی چاف و چمخاله در ادامه به پروژه های آتی و در دست اقدام شهرداری اشاره کرد و گفت : ادامه بلوار(کاسپین) مسیر چاف و چمخاله – ادامه جدول گذاری چمخاله به لنگرود- ساخت ۳ پارک محله ، ادامه فرش موزاییک و آسفالت معابر، ساخت و تندیس میادین سطح شهر و همچنین رسیدگی ویژه به فضای سبز  از برنامه مهم شهرداری محسوب می گردد.

شکیب ضمن بیان تشکیل  کمیته ستاد نوروزی در شهرداری تصریح کرد :برنامه های مختلفی همچون برپایی نمایشگاه محصولات صنایع دستی با کمک سازمان صنایع دستی ،میراث فرهنگی و گردشگری ، برگزاری جشنواره های فرهنگی در روزهای مختلف نوروز و همچنین فعال سازی یک مجموعه تفریحی – توریستی در کنار ساحل  برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است که امیدواریم مهمانان عزیز ما سفری خوش و به یادماندنی را در شهر ما سپری نمایند.

وی همچنین بیان داشت : تمام تلاش مجموعه پرسنل شهرداری چاف و چمخاله این است تا با همکاری شبانه روزی ، ایامی خوش را برای مسافران و گردشگران فراهم سازند و در مقابل این انتظار می رود  تا با رعایت نظافت و همچنین حفظ شئونات اسلامی و پرهیز و امورات نابهنجار ما را یاری رسانند.

شکیب اذعان داشت : من اعتقاد دارم اگر سرمایه گذاری دولتی بیشتر و تسریع گردد مطمئنا در آینده نزدیک شهر چاف و چمخاله به یکی از قطب های اصلی گردشگری در کشور تبدیل خواهد شد.

وی در پایان جلسه خاطرنشان کرد : یقینا تمام کارهایی که در سطح شهر چاف و چمخاله صورت گرفته است با حمایت های اعضای شورای دوره گذشته ، اعضای شورای فعلی و همچنین پرسنل زحمت کش شهرداری بوده است که جادارد از این بزرگواران قدردانی نمایم.

شایان ذکر است در این نشست خبری شهردار چاف و چمخاله در پاسخ یکی از خبرنگاران در خصوص وضعیت باشگاه شهرداری گفت : خوشبختانه باشگاه شهرداری چاف و چمخاله رسما امسال  افتتاح گردید و در  چهار رشته کشتی ، والیبال و فوتبال ساحلی در رده آقایان و والیبال بانوان به فعالیت پرداخته است.  همچنین در نظر داریم با توجه به داشتن رودخانه ی بسیار زیبا ، بتوانیم رشته قایقرانی را نیز بزودی در سطح شهر فعال نماییم .

azvdg0toe4op[1] (2)

azvdg0toe4op[2]

99xkbnrga512[1]

azvdg0toe4op[1]

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …