چاپ مطلب چاپ مطلب

   نشست خبری کاروان خبرنگاران ستاد دهه فجر استان گیلان با فرماندار املش

اختصاصی همای گیلان:جعفری فرماندار املش در این نشست خبری گفت : شما خبرنگاران نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد و مشکلات دولت به مردم و همچنین مشکلات مردم به دولت دارید که جای قدردانی دارد.

download (1)

فرماندار املش ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مردم گفت : املش شهرستانی فرهنگ ساز و تمدن ساز بوده است و این مردم بوده اند که همواره در کنار ما با تحمل مشکلات و موانع ما را در پیشبرد پروژه ها یاری رسانده اند.

وی گفت : ۶۸ پروژه عمرانی در این ایام ا.. دهه فجر به بهره برداری می رسد که از مهمترین آن می توان به پروژه های گاز، شهرداری رانکوه، راه و شهرسازی، آبفار ، جهادکشاورزی،  شهرداری  املش، برق، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، بهزیستی و … اشاره نمود.

فرماندار املش اظهار داشت : در کنار پروژه های عمرانی ، برنامه فرهنگی نیز جزء برنامه ها اصلی و مهم شهرستان است که می توان به  دیدار با خانواده شهدا،  زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا، مسابقات ورزشی مختلف، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه فرهنگی و … اشاره نمود.

لازم به ذکر است بعد از پایان نشست خبری ، کاروان خبری ستاددهه فجر به همراه فرماندار املش دیداری از شرکت قارچ مهر آذر وپارک کیارود داشته اند.

download  download (2) download (3)

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …