چاپ مطلب چاپ مطلب

نمره بیست برای شهرداری که در نظر سنجی میدانی حتی یک ناراضی  هم نداشت

اختصاصی همای گیلان:پس از انجام مصاحبه با محمدپورحسین شهردار ساعی واجارگاه خبرنگار ما در نقاط مختلف شهر در بین مردم رفته تا از میزان رضایتمندی مردم ازعملکرد شهردار باخبر شویم در این نظرسنجی مردم وی را شهردار سخت کوش ، مردمی ، مقتدر و با برنامه خواندند و طی این گزارش حتی یک مخالف نداشت و همگی نمره ۲۰ به وی دادند با هم این گزارش مردمی را می خوانیم :

untitled10-150x132

(شاپور سلیمانی ـ حسن صفری ـ پرویز غلامی ـ بهمن رهبر)

از عملکرد شهردار راضی هستیم در یک ماه به اندازه ۳۰ سال کار کرده به همه جای شهر رسیدگی نموده است آسفالت خیابانها و کوچه ها ، تزئین سطح شهر از جمله کارهای وی است خدا پدرش را بیامرزد او حتی به روستاهای اطراف هم رسیدگی نموده است. اخلاق خوب ، رفتار خوب ، پندار خوب ، مردمی بودن از جمله خصایص اخلاقی وی است. در این شهر کسی از او ناراضی نیست. ای کاش زودتر می آمد. صبح زود سرکار است همه خوابند او سطح شهر مشغول کار است.

شغل ما مسافرکشی با موتور است هر وقت می آییم او را می بینیم مشغول نظارت بر سطح شهر است.

 

(افشین ایوبی) :

عملکرد شهردار عالی است آسفالت جاده سمت دریا ، رسیدگی به تمام سطح شهر ، رنگ آمیزی جداول و صندلی ها ، نورپردازی خیابان ها ، نصب ست های ورزشی از جمله کارهای خوب ایشان است.

(مجید رمضانی ـ خداورد بهرامی) :

کارش بسیار عالی است خیلی فعال و دلسوز است. اندک زمانی که آمد کارهای بسیار خوبی انجام داده است او به اندازه چندین سال کار کرده تازه فهمیدم با اندک اعتبار شهرداری هم می شود اینقدر کار کرد. قبل از ایشان وقتی به صندلی های سطح شهر نگاه می کردیم انگار جنگ زده بودند اما الان لذت می بریم تا ساعات زیادی از شب کار می کند ما او را می بینیم خیلی او را دوست داریم من وقتی به ست های ورزشی که توسط ایشان در این شهر نصب شده نگاه می کنم و می بینیم خیلی ها حتی معتاد ورزش می کند تا خوشحال می شوم عملکردش صدو شعارش یک .خیلی خیلی خوب است انقلابی واقعی ایشان هستند والایی و مردمی است.

(حسین خیرخواه ـ مسعود خیرخواه) :

از عملکرد شهردار جدید خیلی راضی هستیم صبح زود (۶ تا ۱۲) شب کار می کند ببینید شهر چقدر زیبا شده این همان واجارگاه است؟!. نقاشی سطح شهر جدول گذاری ـ گشایش خیابانها و جدول گذاری خرمشهر ، آسفالت بیشتر کوچه ها همه وهمه در دوران ایشان صورت گرفته نمره ایشان بیست است.

(امین اسدنیا ـ احمد خلیلی ـ سید قوام جعفری) :

ظاهر شهر رسیدگی زیاد شده ، آسفالت و زیباسازی شهر فوق العاده بوده امیدواریم که سرمایه گذار هم وارد سطح شهر کند و در زمینه اشغال هم کار شود.

از ایشان می خواهیم که طرح جامع هر چه سریعتر در شهر اجرا شود زیرا در این شهر با محدودیت ساخت و ساز مواجه هستیم به همین دلیل هم پروانه ساخت به ما داده نمی شود ماده صد به ما تعلق می گیرد ضمن آنکه در ساخت و سازها از تسهیلات هم نمی توانیم استفاده کنیم.

(مسلم قاسمی ـ رضوانی) :

تاکنون خیلی خوب کار کرده، ای کاش همه مثل او فکر می کردند. بعضی ها دوست دارند فقط به صندلی بچسبند ولی ایشان بدون هیچ حاشیه فقط و فقط به فکر کار است. از عملکردش بسیار راضی هستیم.

(فرامرز عابدینی ـ مجید مردان ـ امیرعبدی ـ کریم معتمد) :

از عملکرد شهردار خیلی راضی هستیم به اندازه چهار سال کار کرده ضمن آنکه بسیار بزرگوار است. او ما را خوشحال کرده است جای هیچ اعتراض و حرفی نیست. کارهایی که چندین سال نیمه تمام مانده بود ایشان در عرض یک ماه تمام کرد واقعاً شجاع است در بندبن اقدامات خوبی انجام داده است برای واجارگاه سنگ تمام گذاشته تازه فهمیدیم که واجارگاه هم شهر است خیلی دوستش داریم جای انتقاد ندارد ما حمایتش می کنیم از ۵ صبح تا ۱۲ شب  کار می کند.

(مجید باقری ـ یداله داداشی ) :

از عملکردش راضی هستیم خیلی خوب کار کرده طی ۴۵ روز او از مردم جلوتر است جلوتر از همه کارکنان به شهرداری می آید از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ شب کار می کند

(مجید احمدی ـ فرزین رضایی ـ هادی اسماعیلی):

باید سطح شهر را دید بعد درخصوص عملکردش صحبت کرد او خیلی زحمت می کشد تمام سطح شهر رسیدگی شد خدا پدر و مادر او را بیامرزد. قبل از او می خواستید دست اندازهای شهر را ببینید. میدان جنب مسجد یک چراغ راهنما نداشت خیلی تصادف می شد اما حالا بروید نگاه کنید او شهرداری است که همزمان با رفتگرها حتی زودترازآنها وارد خیابان ها می شود خودمان دیدیم ساعت ۵/۱ شب سمت نگین شمال به کارها نظارت می کرد.

(حمید محمدی):

از عملکردش راضی هستیم. با اینکه تازه آمده در تمام سطح شهر کار کرده است گویا ما به شهر دیگری رفته ایم. واقعاً این واجارگاه است برنامه های خوبی دارد باید از ایشان حمایت شود.

(آژانس مهر در خیابان خرمشهر) :

شهر در حال حاضر دگرگون شده است در گذشته خیابان خرمشهر جز شهر بود اما فقط تنها کار انجام گرفته حمل زباله ها (یک روز در میان) بود اما الان فرش موزاییک ، جدول گذاری ،‌روشنایی خیابانها ، کاشت گل و گیاه و عقب نشینی در دوران وی انجام شده است.

(بنگاه مسکن کوهستان حسن رضایی ـ فریبرز میرزاده ـ مهرابعلی آقابراری) :

طی این مدت به اندازه ۱۰ سال کار شده است ما قدردان هستیم خیلی کار شد انتظار درایم سلاکجان تعریض شود از شورا هم متشکریم که ایشان را انتخاب  نموده اند.

در روستای فشکلپشته زمین ورزشی که توسط شخصی اهداء شده بود با اینکه مربوط به شهرداری نبود در تسطیح زمین اعلام آمادگی نمودند.

(غلامرضا رضایی ـ محمدمرادپور ـ رسول قلی نژاد ـ ناصر امیرنژاد ـ مجتبی براری) :

از عملکردش راضی هستیم مهندس کاردانی است خیلی کار می کند مرد عمل است پشت میز نشین نیست مانند سرباز کار می کند هر کار توانسته انجام داده است هر چه خوبی است در وجود اوخلاصه شده است. از صبح زود تا ۱۲ شب کار می کند. خیلی جاها را در عرض ۴۵ روز آباد کرده خودمان هم تعجب می کنیم پل گاو ماست و شهید سرا چندین سال بود که رها شده اما توسط ایشان به اتمام رسید. جاده مریم دشت توسط ایشان آسفالت شده درود بر ایشان.

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …