چاپ مطلب چاپ مطلب

نگاهی اجمالی به انتصابات دکتر برزیگر در دانشگاه علوم پزشکی؛ از انتصاب دکتر سالاری تا انتصاب همسر رییس دفتر آیت الله قربانی

 

همای گیلان: از زمان انتصاب دکتر انوش برزیگر به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دی ماه، تا کنون احکام انتصاب متعددی از سوی وی صادر شد که در اینجا به اجمال به مهمترین آنها اشاره می شود.

از زمان انتصاب دکتر انوش برزیگر به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دی ماه، تا کنون احکام انتصاب متعددی از سوی وی صادر شد که در اینجا به اجمال به مهمترین آنها اشاره می شود.

در اوایل حضور دکتر برزیگر در جایگاه ریاست دانشگاه، دکتر ارسلان سالاری به سمت معاون آموزشی دانشگاه منصوب شد. دکتر سالاری متخصص قلب و عضو هیئت علمی دانشگاه، بدون سابقه قابل ذکر مدیریتی و داماد حجت الاسلام نوری سعید از روحانیون و مدرسان دانشگاه است. پیش از این دکتر شفقی فوق تخصص گوارش این سمت را به عهده داشت.

دکتر محمدرضا نقی پور متخصص اپیدمیولوژی نیز جایگزین دکتر داداشی در معاونت بهداشتی دانشگاه شد. دکتر نقی پور سال ها قبل مدیریت آموزش دانشگاه را در معاونت آموزش برعهده داشت.

دکتر آبتین حیدرزاده متخصص پزشکی اجتماعی و رییس سابق دانشکده پزشکی به سمت معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه منصوب شد. پیش از این پروفسور سبحانی این سمت را برعهده داشت.

همچنین بنابر شنیده ها تغییر چند معاونت دیگر مطرح بوده و هست که از جمله آن می توان به معاونت توسعه مدیریت دانشگاه اشاره کرد که علیرغم تمایل دکتر برزیگر به تغییر دکتر آشوبی، تاکنون با توصیه و فشار مسئولین ارشد استان و چند نماینده از جمله نماینده رشت و عضو کمیسیون بهداشت مجلس، برکنار نشد.

دکتر خیرخواه متخصص قلب نیز به سمت ریاست دانشکده پزشکی منصوب شد. وی پیش از این سابقه مدیریتی قابل ذکری در کارنامه نداشت.

بنا به پیشنهاد دکتر برزیگر و موافقت مراجع ذیربط دکتر علیرضا فروزان به عنوان مدیر حراست دانشگاه از اسفندماه شروع به کار نمود.

همچنین یزدان سپرده مدیرسابق مالی بیمارستان حشمت به سمت مدیر مالی دانشگاه، یوسفی معاون سابق مدیر امور عمومی و اداری دانشگاه به سمت مدیر امور عمومی و اداری، خانم شیشه گران مدیر سابق پرستاری بیمارستان حشمت به سمت مدیر پرستاری دانشگاه، خانم اختر خوشدل از پرسنل دانشگاه و همسر رییس دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان به عنوان رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به  شکایات دانشگاه  منصوب شدند./گیلان آنلاین

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …

۳ comments

  1. اقای پرفسور برزیگر تمامی انتخابهای شما بجا بوده است بجز مورداخیر شما که بعنوا ن مدیر اموراداری انتخاب کردید که در واقع جفا به تمامی پرسنل علوم پزشکی وهمچنین به شخص کارمند یکی از شهرستانهی استان نمودید .دست مریزاد به این انتخاب معاون شماکه یک انسان متشنج راانتخاب نمود.

    • متین خانم نظرت عالی بود من خودم کارمند دانشگاه بودم باشنیدن انتخاب اخیر خیلی برای خودمان تاسف خوردیم اخه کارمندان بهتری برای این پست پیشنهاد شده بودند چرا اونا رو رد کردند فقط همه رابطه بازی این قبول کنید که اون معاون خیلی عقده ای بود

  2. ,واقعا چه حرف خوبی رابطه بازی دانشگاه علوم پزشکی بیداد میکنه نظرت محترم