چاپ مطلب چاپ مطلب

پورامیر معاون سیاسی واجتماعی رودسر شد

همی گیلان:این مراسم  با حضور  کریم شعبانی سرپرست سیاسی و انتخابات استانداری گیلان و کلیه مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سرپرست انتخابات استانداری گیلان اظهار کرد:در آغاز سال با پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب مسیر و راه توسعه کشور مشخص و تمامی برنامه در راستای شعار امسال برنامه ریزی شده است و تمامی مسئولین باید تلاش نمایند که شعار انتخاب شده برای سال ۹۳ بدون هیچ گونه شعار زدگی اجرا شود.

شعبانی افزود: مجریان اصلی تحقق این امر مدیران کشور هستند که با تلاش جهادی خود در تمامی عرصه به ویژه فرهنگ و اقتصاد به طور کامل اجرایی شود و ثمرات آن را مردم به صورت محسوس لمس نمایند.

وی در ادامه گفت:همه مسئولین و خواص کشور با هر گونه سلیقه های سیاسی و اجرایی در ایجاد امنیت اجتماعی و فرهنگی مردم تلاش  ویژه ای نمایند.

سرپرست انتخابات استانداری گیلان اضافه کرد:پس از ابلاغ فرمان ۲۴ ماده ای اقتصاد مقاومتی کشور دارای چراغ راهی در اقتصاد بیمار کشور شد . دشمنان کشور با هدف از بین بردن اعتماد بین مردم و مسئولین فشار های ناجوانمردانه اقتصادی زیادی را وارد نموده که باید با تلاش جهادی که عمکرد آن در جنگ ما را پیروز نمود در حال حاضر هم می تواند دشمن را در آروزی شکست ملت ایران نابود سازد و تمامی نقشه های آنها را بی اساس کند و کشور با سکانداری مقام معظم رهبری با تلاش همه مسئولین به ساحل آرامش خواهد رسید.untitled

طبق جلسات انجام شده در مراسم های  تقدیر و معارفه  شعبانی هم زبان به انتقاد از دولت گذشته گشود و گفت :شعار سال ۹۳ بیش از زمان گذشته اجرا خواهد شد  و افزود: در  دولت گذشته طرح های عمرانی و اقتصادی گیلان با تخلفات و بر اساس رابطه ها واگذار میشده که دولت جدید جلویه آن گرفته است.

سرپرست انتخابات استانداری گیلان اضافه کرد: در مدیریت جهادی حضور  ومشارکت مردم  می تواند  موفقعیت کامل آن را تضمین کند./رصدنیوز

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …