چاپ مطلب چاپ مطلب

چه کسی باید پاسخگو باشد؟ تجمع اعتراض آمیز کارگران؛ این بار مقابل فرمانداری رشت!

 تعدادی از کارگران و بازنشستگان شرکت کنف‌ کار رشت پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با تجمع در مقابل فرمانداری رشت نسبت به عدم توجه مسئولین به مشکلات معیشتی‌ شان اعتراض کردند.

tajamo_nassaji02-155x100

نماینده کارگران این شرکت از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکاری ۱۸۰ کارگر این کارخانه خبر داد و گفت: شرکت کنف کار از آبان ماه سال جاری تا کنون مُهر و موم و پلمپ شده است و وضعیت بازنشسته ها و حتی شاغلین رسمی این واحد مشخص نیست.

وی با اشاره به این که شرکت کنف کار به بخش خصوصی واگذار شده و مطالبات پرسنل باید از سرمایه گذار رسمی شرکت تامین شود، افزود: سهام داران اصلی شرکت به دلیل مشکلات مالی که ظاهرا مشکلات انحصار و وراثتی است با سرمایه گذار جدید (آقای ت) همکاری نکردند.

نماینده شرکت کنف کار در ادامه افزود: مالک های اصلی با اعلام ور شکستگی به دلایل مبهم و نامعلوم از پرداخت رسیدگی به مطالبات پرسنل و بازنشستگان سر باز زدند و هیچ پاسخ منطقی برای کارگران ندارند.

وی هدف کارگران و بازنشتگان از تجمع در مقابل فرمانداری رشت را کلید حل مشکلات کارخانه دانست و افزود: درخواست ما از فرمانداری این است که هرچه سریع تر باید به مشکلات ۱۸۰ کارگر و بازنشته ی محروم رسیدگی شود.

کارگران این شرکت خواستار بازگشت به کار آقای ت به عنوان سرمایه گذار کارخانه شدند.

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …