چاپ مطلب چاپ مطلب

چکمه پلاستیکی ۳۵ هزار تومان/ پارو ۲۰ هزار تومان!!!

برف سنگین گیلان به جز قطعی آب، برق، گاز و بسته شدن راه ها، هزینه های زندگی را هم بالا برده است و گیلانی ها مجبورند برای خرید اقلام ضروری چند برابر قیمت واقعی آن پول پرداخت کنند.

axe8735

در حالیکه در روزهای گذشته، قطعی برق، خودپردازهای برخی شهرهای گیلان را از کار انداخته بود و مردم با کمبود پول نقد مواجه بودند، برخی کسبه بی انصاف هم با افزایش بی دلیل اقلام ضروری مردم را دچار مشکلات بیشتر کردند.

کاربری برای ما نوشت که یک چکمه پلاستیکی را مجبور شد ۳۵ هزار تومان خریداری کند در حالیکه قیمت واقعی آن کمتر از ۱۵ هزار تومان است و یا چراغ قوه یکی از ابزاری که این روزها با قطعی برق بیشتر بکار می آید، از نوع معمولی و کوچک آن را باید با پرداخت ۴۰ هزار تومان خرید ابزاری که اگر هفته گذشته برای خرید آن اقدام می کردید کمتر از ۱۰ هزار تومان باید برایش پرداخت می کردید. پارو نیز این روزها قیمت جان پیدا کرده و در حدود ۲۰ هزار تومان است در حالیکه در روزهای دیگر فروشنده التماست می کرد تا ۲ هزار تومان به شما بفروشد.

این در شرایطی است که شما بتوانید فروشگاه بازی را پیدا و یا حتی چنینی جنسی را در آن پیدا کنید.

در مشاغل خدماتی اما اوضاع از این هم بدتر بود. کرایه تاکسی در مسیرهایی که هنوز امکان رفت و آمد وجود داشت با نرخ های توافقی جایگزین شد و خدمات برف روبی در شرایطی که بارش یک و نیم تا دو متری برف احتمال شکستگی و سقوط شیروانی ها را بیشتر می کرد، به نرخ های میلیونی هم رسید.

گزارش های مردمی از شهرهای صومعه سرا، فومن و بندرانزلی نرخ جدید خدمات و محصولات را در روزهای برف گرفته شمال اینطور روایت می کند./خزر آنلاین

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …