چاپ مطلب چاپ مطلب

کارخانه شن و ماسه و آسفالت شهرداری رشت با تعهد شهرداری مبنی بر اخذ مجوزهای لازم موقتا بازگشایی شد.

همای گیلان:کارخانه شن و ماسه و آسفالت شهرداری رشت واقع در سراوان رشت که بدلیل عدم دارا بودن مجوز فعالیت با حکم مراجع قضایی تعطیل شده بود با تعهد این نهاد مبنی بر اخذ مجوزهای لازم بازگشایی شد.

81177138-5718332

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود: با توجه به ضرورت تداوم اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر رشت که در راستای رفاه شهروندان و توسعه شهری صورت می گیرد، مقرر شده است شهرداری رشت حداکثر ظرف سالجاری نسبت به طی مراحل قانونی برای اخذ پروانه بهره برداری برای کارخانه مذکور اقدام نماید.

 کریم توکل نیا افزود: این تصمیم با صلاحدید استانداری محترم گیلان و طی نشستی در دفتر معاونت عمرانی شهرداری رشت اخذ شده و مقرر گردیده تا زمان دریافت مجوزهای لازم کارخانه مذکور فعالیتهای خود را تداوم بخشد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نداشتن پروانه بهره برداری را علت تعطیلی کارخانه شن و ماسه شهرداری رشت عنوان نمود و گفت: بارها و بارها به کارخانه شن و ماسه و آسفالت شهرداری رشت تذکرات قانونی برای اخذ پروانه بهره برداری ارائه شده بود ولی متاسفانه تمرد از اجرای قانون و فعالیت بدون پروانه موجب شد تا اقدام قانونی صورت پذیرد.

وی افزود: این رویه در مورد کلیه واحدهای تولیدی که فاقد مجوز باشند مصداق دارد و این سازمان هر زمان با تخلفی روبرو شود با آن برخورد قانونی خواهد نمود.

 

 

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …