چاپ مطلب چاپ مطلب

آئین استقبال از مدال‌آوران گیلانی بازی‌های آسیایی هانگژو آئین استقبال از ورزشکاران و مدال‌آوران گیلانی حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین امروز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد

آئین استقبال از مدال‌آوران گیلانی بازی‌های آسیایی هانگژو
آئین استقبال از ورزشکاران و مدال‌آوران گیلانی حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین امروز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد.

به گزارش همای خبر از نازنین ملایی دارنده مدال نقره قایقرانی روئینگ ۴ نفره سبک وزن بانوان، محمد رهبری دارنده مدال برنز شمشیربازی اسلحه سابر انفرادی و تیمی، پیمان قویدل دارنده مدال برنز قایقرانی کایاک ۲ نفره، سجاد پورحسینی و زینب طوماری ورزشکاران گیلانی حاضر در رشته تیراندازی و حسین قبله نما در رشته ووشو در بازی‌های آسیایی و خاطره عزیزی داور شطرنج استقبال شد.
همچنین سارا بهمنیار دارنده مدال برنز کاراته، سپهر ساعتچی دارنده برنز قایقرانی کایاک دونفره، مهدی جلوه دارنده مدال طلای رشته والیبال و معین شفقی دارنده مدال نقره کبدی بازی‌های آسیایی در این مراسم حضور نداشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آئین استقبال از ورزشکاران و مدال‌آوران گیلانی حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: این ورزشکاران سرمایه ملی هستند و اینکه روئسای هیات‌های ورزشی نسبت به این قهرمانان بی تفاوت باشند، پذیرفتنی نیست.
جهانبخش آرمان افزود: قهرمانان و ورزشکاران، در نگاه جامعه به ویژه نوجوانان وجوانان الگو‌های اخلاقی و رفتاری هستند که برای کسب مدال زحمات زیادی می‌کشند و باید قدردان آن‌ها باشیم.
وی ادامه داد: روئسای هیات‌های ورزشی باید نقش محوری در حفظ این قهرمانان داشته باشند و انتظار است که تلاش آن‌ها برای معرفی قهرمانان بیشتر شود تا بتوانیم در مسابقات المپیک، چهره‌هایی از استان حضور موثر داشته و مدال کسب کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: مرحوم محمود نامجو تنها ورزشکار گیلانی است که در مسابقات المپیک و در رشته وزنه برداری موفق به کسب مدال شده بود و امروز انتظار است که ورزشکاران استان در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه مدال کسب کنند.
جهانبخش آرمان در خصوص تقدیر از مدال آوران استان در بازی‌های آسیایی گفت: ما به ورزشکاران وعده‌هایی داده بودیم که همه آن‌ها طی مراسمی با حضور استاندار گیلان انجام و عملی خواهد شد./انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …