چاپ مطلب چاپ مطلب

آئین تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماسال برگزار شد

همای گیلان فرمانداری ماسال مهندس پور حضرت در مراسم تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان که با حضور مدیرکل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله) و توفیق روز افزون را برای  دولت تدبیر و امید خواستار شد.

 فرماندار شهرستان ماسال در این مراسم گفت: هلال احمر به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در راستای کمک رسانی در شرایط بحرانی و حساس دارای اهمیت و جایگاه مهمی می باشد و یکی از نهادهای مهم و ارکان اصلی حاکمیت و دولت در شرایط بحرانی است

وی افزود : نقش تاثیر گزار نیروهای امدادی در هلال احمر همواره باید مورد تکریم و قدردانی قرار بگیرد.

 مهندس پور حضرت بابیان اینکه شهرستان ماسال با بهره مندی از طبیعت بکر و زیبا جزء شهرستانهای گردشگرپذیر محسوب می شود  لزوم استقرار پایگاه امداد ونجات در محور ییلاقات را تاکید کرد.

 فرماندار ماسال ضمن قدردانی از تلاش های اسماعیل صادقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اظهار داشت : در حوادث طبیعی اعم از سیل،زلزله،آتش سوزی وشیوع بیماری کرونا که در شهرستان اتفاق افتاد نیروهای هلال احمر بسیار آماده وفعال ظاهر شده و نشان دادند که همواره جهت انجام ماموریت های دشوار در لحظات حساس آماده هستند .

  ایشان  ضمن تبریک انتخاب سید مهدی موسوی را به عنوان رئیس هلال احمر این شهرستان گفت : انتظار می رود که با تلاش و پشتکار همانند جناب آقای صادقی در عرصه های مختلف حضور پررنگی را داشته باشید.

مدیرکل جمعیت هلال احمر گفت:  فلسفه وجودی هلال‌احمر، خدمت به بشریت است و هر کس در هر پست و مقامی در این عرصه بیشتر در جهت خدمت، گام بردارد، به مردم نزدیک‌تر و نزد خدای متعال از جایگاه رفیع‌تری برخوردار است.

سیاوش غلامی یکی از دلایل موفقیت هلال‌احمر در گیلان را وحدت و‌ همدلی تمامی نهادها و ارگان‌های استان عنوان کرد و گفت: انتظار داریم همانند گذشته تمامی مدیران و هیات اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان ماسال این اهتمام را بیش ار پیش داشته باشند

    در این مراسم با اهدا لوحی از طرف فرماندار از زحمات آقای اسماعیل صادقی  قدردانی و سید مهدی موسوی  بعنوان رئیس جدید هلال احمر شهرستان ماسال  معرفی گردید.

گفتنی است در پایان مراسم سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به پاس تلاش وزحمات مهندس پور حضرت فرماندار ماسال با اهداء هدیه ای از ایشان تقدیر به عمل آورد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …