چاپ مطلب چاپ مطلب

آئین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماسال در دفتر کار سرپرست فرمانداری ماسال برگزار شد

مهندس گیل چالانی در این مراسم بیان نمود: مدیریت سلامت جامعه و نیز بحران پاندمی کووید ۱۹ از جمله اقدامات ضروری و فنی بوده که خانم دکتر یوسفیان یکی از مدیران فعال همیشه در صحنه با اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی بوده اند.

وی با اشاره به حضور بیش از جمعیت شهرستان در زمان تعطیلات در بحث فرهنگ سازی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و از همه مهمتر تزریق واکسن ها اقدامات قابل قبولی انجام شده و در حال حاضر وضعیت زرد کرونایی مرهون زحمات مجموعه مدیریتی و دیگر دست اندر کاران است

سرپرست فرمانداری ماسال از اهتمام حضور و تلاشهای بی شائبه و نیز پیگیری مصوبات ستاد کرونا در شهرستان از سرکار خانم دکتر یوسفیان تقدیر و تشکر به عمل آورد و گفت با توجه به بررسی سوابق دکتر خلیل اژدادی که از پزشکان حاذق و خوشنام شهرستان هستند امیدواریم مایه خیر و برکت باشند و پیگیر سیاست های نظام سلامت کشور عزیز باشند.

دکتر حیدرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم گفت در گذر زمان مدیریت ها تغییر میکنند و سلایق مدیریتی حاکم میشود.

وی از عملکرد آماری و اخلاقی و رفتاری خانم دکتر یوسفیان تشکر به عمل آورد
وگفت مدیریت سلامت در شهرستان با توجه به وجود گردشگر و مسافر پذیر بودن آسان نبوده بلکه همت مضاعفی را میطلبد.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دکتر سید وحید خلیل اژدادی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماسال معرفی گردید.
پزشک معتمد سازمان نظام پزشکی و کارشناسی بهداشت دهان ودندان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماسال از سوابق کاری ایشان می باشد.
گفتنی است در این مراسم سرهنگ دکتر مهدی پور فرمانده سپاه ناحیه ماسال، عاشوری رئیس اورژانس۱۱۵ شهرستان نیز حضور داشتند

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها ترویج داده شود

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها …