چاپ مطلب چاپ مطلب

آبرسانی به سه روستای شهرستان املش با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی


همزمان با فرهرسیدن سی و نهنین سال پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های ابفار املش با حضور فرماندارو جمعی لز نسیولین شهرستان املس به بهره برداری رسید.

اختصاصی همای گیلان، اسماعیل نژاد مدیر ابفار شهرستان املش ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه الزهرا و همچنین تبریک یوم ا.. دهه فجر گفت:خدا را شاکریم که با تلاش و همکاری مجموعه ابفار شهرستان توانستیم در ایام شاهد ابرسانی به سه روستای شهرستان املش با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان باشیم.
اسماعیل نژاد در خصوصیات مشخصات این پروژه ها اظهار داشت:ساخت مخزن ۳۰ متر مکعبی با اعتبار ۴۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی ۹۶ از جمله پروژه های ابفار شهرستان املش میباشد.
وی گفت: با افتتاح این مخزن، ابرسانی به دو روستای گودین گوابر و پلهام سانک انجام و ۵۰ خانوار از این اب شرب سالم برخوردار شدند.
وی در ادامه به احداث مخزن ذخیره آب شرب با ظرفیت ۵۰ متر مکعب با اعتباری معادل ۶۰ میلیون تومان اشاره کرد گفت: با افتتاح این ابرسانی به روستای هلوسرای سفلی بخش رانکوه انجان و ۱۲۰ خانوار از نعمت اب شرب کافی و سالم برخوردار شدند.

محمودی فرماندار شهرستان امش نیز ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه ابفار شهرستان گفت: ابرسانی به روستاهای شهرستان املش؛ از خواسته های بحق مردم این شهرستان که خوشحالیم با جدیتی که در دولت اقای روحانی جهت رفع نیازهای روستاییان وجود دارد،امروز شاهد بهرمندی مردم سه روستا دیگر از اب شرب سالم و کافی هستیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …