چاپ مطلب چاپ مطلب

آبگیری دبیرستان دخترانه شهید صیقلی ها کومله در بارندگی اخیر

اختصاصی همای گیلان:آبگرفتگی دبیرستان دخترانه شهید صیقلی ها شهر کومله باعث تعطیلی این دبیرستان شد.
به گفته اولیا و اعضای انجمن اولیای دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید صیقلی ها شهر کومله، دانش آموزان این دبیرستان مسافت درب مدرسه تا ورودی سالن اصلی دبیرستان را با ماشین های شخصی طی نمودند.
دبیرستان دخترانه شهید صیقلی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، با تلاش های مجدانه شهیدان صیقلی ساخته شد که متاسفانه بعد از سالها ، با توجه به اینکه این دبیرستان از دبیرستان های موفق شهر کومله بوده است در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

141st5ymey5ox
اولیا و اعضای انجمن اولیای دانش آموزان وضعیت نامناسب و آبگیر بودن حیاط مدرسه ، وجود تیربرق فشار قوی در محوطه دبیرستان، رطوبت دار بودن دیواره ها ، موزاییک کاری نامناسب کلاس ها و سالن دبیرستان و نداشتن سرویس بهداشتی نامناسب را از مشکلات اساسی این مدرسه برشمردند.
با توجه به پیگیری های اولیا و اعضای انجمن اولیا دبیرستان دخترانه شهید صیقلی ها جهت ترمیم دبیرستان از آموزش وپرورش شهر کومله ، با شنیدن اینکه این دبیرستان جزء مدارس تخریبی قرار گرفته است بر نگرانی والدین دانش آموزان افزوده شده و آنها خواستار پیگیری مجدانه مسئولین جهت ترمیم مدرسه یا انتقال دانش آموزان به مدرسه ای دیگر، هستند.
شاید آبگیری مدارس تنها اختصاص به دبیرستان شهید صیقلی ها شهر کومله ندارد، اما یقینا با مزین شدن نام این دبیرستان به نام شهیدان همیشه سرفراز صیقلی ها و همچنین با توجه به اینکه هر ساله دانش آموزان زیادی از همین دبیرستان پا به وادی دانشگاه نهاده و برای شهر کومله افتخار می آفرینند این مکان مناسب این دانش آموزان نیست و نیاز به همت والای مسئولین و رسیدگی هرچه زودتر مسئولین دارد.

6 141st5ymey5ox.jpg3 4 141st5ymey5ox2

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …