چاپ مطلب چاپ مطلب

آب پاک برانکو روی دستان رضاییان: فیکس نخواهی شد!

همای گیلان: سرمربی پرسپولیس اعتقادی به رامین رضاییان ندارد و در همان فصل نقل و انتقالات و پس از سفر این بازیکن به ترکیه تصمیم خود را برای سمت راست خط دفاعی تیمش گرفت.
برانکو از همان روزی که حسین ماهینی را سر تمرین پرسپولیس دید قید رامین رضاییان را زد.
مدافع راست ملی پوش که جواب تلفن باشگاه پرسپولیس و حتی مترجم برانکو را هم نداد تا از چشم مرد کروات بیفتد اما پس از بازگشت مهدی طارمی به تهران و پرسپولیس، رامین نیز تصمیم گرفت با ریزاسپور فسخ و به ایران بازگردد.
 
آب پاک برانکو روی دستان رضاییان / فیکس نخواهی شد! 
مدافع راست ثابت تیم ملی ایران به امید حضور در ترکیب ثابت به سرخپوشان بازگشت و تا دوران باشکوه یک ساله‌ی گذشته‌اش را بار دیگر تکرار کند اما تا به اینجای کار به نظر می‌رسد شرایط آنطور که خودش فکر می‌کرد جلو نرفته است.
وساطت علی کریمی، علی پروین و اصرار باشگاه پرسپولیس و علی اکبر طاهری در نهایت باعث شد برانکو کوتاه بیاید.
مرد کروات راضی شد رامین برگردد و روی نیمکت بنشیند، این اتفاق تا پایان هفته هشتم ادامه پیدا کرد و حتی درخشش در بازی ایران و کره جنوبی هم برانکو را مجاب نکرد تا از رضاییان استفاده کند.
حسین ماهینی که تا اینجای کار فصل موفقی را پشت سر گذاشته است، در هفته نهم لیگ برتر یک ضربه پنالتی مقابل استقلال خوزستان از دست داد و پس از این پنالتی بود که رامین رضاییان در اواخر مسابقه منتظر ورود به زمین مسابقه شد. همگان منتظر بودند که بازیکن مغضوب برانکو سرانجام به جای چه بازیکنی وارد زمین خواهد شد و باز هم برانکو درس مربیگری داد و او را با حسین ماهینی تعویض نکرد تا شرایط روحی بازیکن بوشهری سرخپوشان بیش از این خراب‌تر نشود چون اگر این تعویض به این شکل صورت می گرفت، ماهینی استنباط می کرد که با هر اشتباهی ممکن است رضاییان جای او را بگیرد.
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از مسابقه نیز در جمع خبرنگاران اغلام کرد از هر چهار مدافع تیمش راضی است و اصلا به ترکیب چهارنفره دفاعی تیمش دست نخواهد زد و این بدین معنا است که رضاییان حداقل مطمین شد برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس بید یک خط جلوتر به بازی گرفته شود و باز هم در صورتی است که برانکو اعتقاد عجیبی به احمدزاده و عالیشاه دارد! // پارسینه
14380610577

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …