چاپ مطلب چاپ مطلب

آخرین خبر از دستگیری ها در پرونده نزاع کیانشهر

همای گیلان: یکی از مظنون های اصلی درگیری مرگبار ۳۰ جوان در منطقه کیانشهر از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

ساعت ۸ شامگاه جمعه ۵ شهریور ماه امسال ماموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر از ماجرای درگیری خونین چند جوان قمه به دست در خیابان همتی با خبر شدند و با حضور در محل درگیری با ۴ جوان که غرق خون روی زمین افتاده بودند روبرو شدند.
۴ جوان زخمی به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از آنها که جوان ۲۵ ساله ای به نام عادل بود به خاطر ضربه چاقو به گردنش به کام مرگ فرو رفت و تلاش پزشکان بی نتیجه ماند.
بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر شده و در همان ابتدا پی بردند که ۳۰ جوان چاقو به دست در این درگیری خونین شرکت داشته اند.
کاراگاهان در گام بعدی پی بردند افراد مجروح در این درگیری یکی از برادرها و پسر عموهای قربانی جنایت هستند که در این درگیری هدف ضربات چاقو قرار گرفته اند و برای درمان همراه با یکی دیگر از افراد شرکت کننده در این نزاع دسته جمعی به بیمارستان منتقل شده اند.
با گذشت ۹روز از این ماجرا ماموران موفق شدند یکی از مظنون های اصلی این پرونده را که در این درگیری شامگاهی نقش داشته شامگاه ۱۴ شهریور ماه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این متهم صبح امروز پیش روی بازپرس ایلخانی قرار گرفت و در اعترافاتش منکر قتل شد و ادعا کرد همراه دوستانش در این درگیری دسته جمعی حضور داشته و نمی داند چه کسی عادل را کشته است.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی در این مرحله دستور داد تا متهم در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگر اعضای شرکت کننده در این درگیری برای افشای راز این جنایت خونین ادامه دارد.//رکنا

14380610577

About سردبیر

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …