چاپ مطلب چاپ مطلب

آخرین شنیده های خواندنی از استان گیلان

همای گیلان:هر از چند گاهی شنیده هایی به گوشمان می رسد که برخی ها را می توان با خوانندگان در میان گذاشت! از جمله اینکه:axe27041

شنیده می شود مدیر یکی از نهادهای دولتی که از قضا مدت طولانی هم سابقه مدیریت بر این سازمان دولتی را در کارنامه خود دارد، خواهر خانم خود را به عنوان مشاور خود گمارده و اختیارات همه جانبه ای به او داده است! به نحوی که یک پژو پارس هم در اختیار خواهر زن ایشان قرار گرفته و جالب آن که گاهی اوقات مراجعان به این اداره که بیشتر از جنس کارخانه داران و تجارتگران هستند، خواهر خانم ایشان را در نبود ایشان در پشت میز ریاست این سازمان عریض و طویل می بینند!

گفته می شود با انتصاب سرافراز به عنوان رئیس صدا و سیما، به زودی یک آستانه ای دیگر هم بر یک پست کلیدی استان تکیه خواهد زد و به عنوان مدیرکل صدا و سیمای گیلان معرفی خواهد شد. البته با این تفاوت که فرد مطرح شده برای مدیرکلی صدا و سیمای گیلان، سابقه چندین ساله حضور در صدا و سیما را دارد و خوشبختانه از تجربه لازم برخوردار است.

شنیده شده است که یکی از نمایندگان گیلان که گاهی به نعل و گاهی به میخ می کوبد و علی رغم اینکه در برخی سایت ها خود را اصولگرا دانسته اما رفتارهای اصلاح طلبانه دارد، شعار انتخاباتی اش را از همین حالا برای شرکت در دور بعدی انتخابات رونمایی کرده است: اصولگرایان حامی تدبیر و امید!!!!

در حالی که استاندار گیلان بارها خواستار حمایت از چایکاران گیلانی شده است، تعجب خواهید کرد اگر بشنوید برخی از نمایندگان حمایت تمام قدی را از یک برند معروف در زمینه واردات چای خارجی داشته و حتی کمک هایی را هم به این برند معروف وارد کننده چای و برنج از خارج از کشور برای دریافت تسهیلات برای واردات بیشتر کرده اند!

گفته می شود محمدخزاعی نماینده سابق رشت در مجلس شورای اسلامی که اخیرا هم از سوی وزیر امور اقتصاد دارایی به عنوان معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران منصوب شده است،  عزم خود را برای حضور در انتخابات دور بعد مجلس از حوزه انتخابیه رشت جزم کرده است. هر چند گفته می شود نام وی از همین حالا در لیستی که در محافل غیررسمی از سوی برخی بزرگان دولت منتشر می شود، وجود دارد./خزر آنلاین

About

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …